اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱

خندوانه! برنامه شاد و مهیجی که شاید روزهای ابتدایی آنچنان مورد توجه نبود، اما دنیای مجازی کار خود را خوب بلد است. کلیپ های متنوع و شاد و خنده دار که موجی را ایجاد کرد تا همه بدنبال شخص جناب خان باشند. در سرتاسر ایران عزیزمان این اتفاق افتاده بود و همه می خواستند او و تازه هایش را ببینند.

چهره با مزه، لهجه پر طرفدار جنوبی، تیکه کلام های رایج میان مردم خوزستان و البته رعایت ادب در کمال طنز آمیز بودن حرف های میان شخصیت جناب خان و رامبد جوان، جملگی سبب شدند تا خندوانه امروز به جایگاهی برسد که حالا رقیب اصلی برنامه پر مخاطب نود هم لقب می گیرد. آنهم در برنامه ای که از شبکه ای جدید بنام نسیم پخش می شود. از این نکته غافل نشویم که بگوییم: گلی به جمال مردم هم استانی ام خوزستان. که از انتخاب لهجه شان در این برنامه بیش از حد تصور خوشحالند. این در حالی است که ثابت شد لهجه خوزستانی جزء بهترین لهجه های کشور است.

نکته جالب اما مرد 34 ساله شیرازی است بنام محمد بحرانی. گویندگی عروسک جذاب و طنزآمیز جناب خان بعهده وی است که به بهترین شکل انجام می شود. شخصیتی که روزهای ابتدایی خیلی ها تصور می کردند که یک نفر از هنرمندان آبادان در حال گویندگی است، اما به مرور که تحقیقات در مورد این موضوع بیشتر شد، متوجه شدیم که این گویندگی توسط یک هنرمند شیرازی، تهران نشین انجام می پذیرد. 

این برنامه و بویژه شخص جناب خان با آن چهره و لهجه جذاب آنقدر در دل مردم جا باز کرده که قطعا جزء یکی از بارزترین سرگرمی های خیلی از مردم کشور شده است. بطوریکه عدم پخش آن قطعا خلایی بزرگ در خانه ها ایجاد خواهد کرد. این مهم بدون تردید بواسطه جناب خان بدست آمده که او هم بواسطه لهجه جنوبی و چهره جذاب به این جایگاه دست پیدا کرده است.

اما چگونه می شود که یک عروسک تا این اندازه میان مردم به شهرت می رسد و اینگونه او را دوست دارند؟ البته حضور میهمانان مختلف از سینما و ورزش و ... بر این جذابیت ها می افزاید، اما باز این عروسک جناب خان است که تکیمل کننده حضور آنها جهت خنداندن مردم می شود.

در این میان به اقدامات ارزشمند جناب خان نیز باید توجه ویژه داشت، نمونه بارز آن شهامت و جسارتی بود که چندی پیش مقابل آقای دکتر غلامعلی حداد از خود نشان داد، آنجا که در برای رسیدگی به مشکل گرد و غبار و در حمایت از مردم خوزستان به ایشان گفت: نفس کشیدنمان سخت شده، یه فکری به حالمون بکنید. آنجا که هدیه اش یک ماسک بود. اینها جملگی محبوبیت این عروسک بانمک را در کشور و بویژه مردم خوزستان هر روز افزایش می دهد.

باری بنظر می رسد، رامبد جوان بخوبی خلا موجود در زندگی مردم را می دانست که دست به راه اندازی این برنامه شاد زد. همانگونه که وضعیت فوتبال کشور در خصوص کارشناسی خلا داشت و عادل فردوسی پور آن را بخوبی متوجه شده بود. در واقع صدا و سیما در تولید برنامه های شاد که مردم را میخ کوب خود کنند به تازگی و البته تا حدودی در بهتر عمل کرده است، که بارزترین آن که همچنان یکه تازی می کند و اتفاقا هر روز بهتر از دیروز هم می شود، همین خندوانه است. برنامه ای که مردم هر شب منتظر سورپرایزی تازه از جناب خان هستند. برنامه ای که از آن تازگی و طراوت برای روحیه بخشیدن به مردم برخوردار بود.

اینگونه است که امروز یک عروسک بنام جناب خان تا این اندازه محبوب است. او براحتی مردم را می خنداند، تنها ابزار کار هم یک چهره با نمک، لهجه شیرین و تیکه کلام های زیبای خوزستانی است. محبوبیتی که بواسطه خنداندن مردم بدست می آید را باید ارج نهاد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار