اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۵۶۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸
روز گذشته اخبار بيست و سي شبكه دوم صدا و سيما از نزاع طايفه اي در روستاي پتك بخش ميداود باغملك گزارشي تهيه كرد كه لحن و شيوه بيان ناپسند و تمسخر آميز آن و ادعاي نادرست در مورد منشا درگيري اعتراض درويش پورنماينده حوزه انتخابيه ايذه و باغملك را برانگيخت.
 دكتر حجت اله درويش پور نماينده مردم شريف ايذه و باغملك طي تماسي با مسئولين صدا وسيما نسبت به لحن و شيوه بيان نزاع روستاي پتك شهرستان باغملك اعتراض كردند.

روز گذشته اخبار بيست و سي شبكه دوي صدا و سيما از نزاع طايفه اي در روستاي پتك بخش ميداود شهرستان باغملك گزارشي تهيه كرد كه لحن و شيوه بيان ناپسند و تمسخر آميز آن  و ادعاي نادرست در مورد منشا درگيري اعتراض درويش پورنماينده حوزه انتخابيه ايذه و باغملك را برانگيخت.

دكتر حجت اله درويش پور طي تماسي با مسئولين صدا و سيماي مركزي و همچنين مديركل صدا و سيماي مركزاستان خوزستان ضمن اعتراض شديد به نحوه ي انعكاس خبر و نمايش تصوير با لحن تمسخرآميز، به جد خواستار اصلاح خبر شد.

 وي در مورد منشا نزاع اظهار داشت كه سابقه اين خصومت به سال  1364 و قبل از آن در ارتباط با اختلاف ملكي و رقابتهاي طايفه ا ي حول محور آب و خاك و سكونتگاه و نزاعهاي كهنه اجدادي  بر مي گردد. وي افزود  نحوه گزارش بيست وسي  بازتاب بدي در مورد مردم منطقه در سطح ملي به دنبال  دارد و باعث ايجاد ذهنيت منفي نسبت به همه ي مردم منطقه خواهد شد.

 قابل ذكر است كه اين نزاع بين طايفه محمدي و محمد موسايي سابقه  طولاني  دارد.  درويش پور همچنين ضمن اظهار تاسف شديد از درگذشت چند تن از هموطنان، در تماس با  بعضي از مقامات قضايي و امنيتي خواستار مديريت صحيح تر بحران وشناخت علل و  برخورد جدي با عوامل به وجود اورنده  حادثه شدند
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ریواس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
comment
0
2
comment خوب است ولی ظاهرا معاونت نیروی انتظامی استان این خبر را در اختیار صدا و سیما این طوری شرح داده است بهتر است که به آن مرجع هم اعتراض بشود
comment
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
comment
0
0
comment من قتل نفسا، کمن قتل کل الناس. متاسفانه نفس حرکت بسیار بد بود و این به خاطر آن است که وقتی حکمی برای متخلفی صادر می شود، دیگر کسی کاری به آن قسمت که آن فرد یاغی را باید دنبال کرد و دستگیر و مجازات کرد رو متاسفانه به شدت خلاء داریم.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
comment
0
0
comment نه خدایش. برید دنبال کنید دفعه دیگه اینطوری نگن.زشته.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار