اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸


يازده گروه موسيقي در "شب هاي موسيقي نواحي خوزستان" در اهواز به اجراي آثار محلي، سنتي و كلاسيك خود مي پردازند. 
"شب هاي موسيقي نواحي خوزستان" با هدف همدلي و همجواري اقوام از دوم تا دهم مهرماه 1394 در اهواز برگزار مي شود. 
كليه گروههاي موسيقي در شب هاي موسيقي نواحي خوزستان اجراهاي خود را در تالار اجتماعات سازمان صنايع و معادن خوزستان واقع در بلوار پاسداران روبروي خيابان زيتون اجرا مي كنند. 
مدير و تهيه كننده شب هاي موسيقي نواحي خوزستان با اعلام خبر برگزاري اين دور از شب هاي موسيقي نواحي خوزستان گفت: خوزستان داراي وي‍‍ژگي هاي منحصر به فردي در سطح جهان است. به واسطه وجود تنوع گويش در خوزستان شاهد موسيقي هاي متنوع خاص اقوام ساكن در خوزستان هستيم. 
سعيد حسين پور افزود: خوشحالم كه استاندار خوزستان و به تبع آن بعضي از مديران فرهنگي ديد بسيار خوبي به موسيقي دارند و شرايط را فراهم كردند تا در آغازين روز هفته دفاع مقدس و تقارن دو عيد سعيد قربان و غدير شب هاي موسيقي نواحي خوزستان برگزار شود. 
وي بيان كرد: در شب هاي موسيقي نواحي خوزستان گروههاي مختلفي كه از فعاليت هاي قابل توجهي برخوردار بودند دعوت به عمل آمده است. همه گروهها را از شهرستان هاي خوزستان دعوت كرديم تا اجرايي با گويش خود داشته باشند. 
حسين پور يادآور شد: علاوه بر اجراي گروها در دو بخش ساعت 18 تا 20 و 20 تا 22 شاهد اجراي ميان برنامه هايي هستيم. 
درجشنواره شب هاي موسيقي نواحي خوزستان گروههاي محلي آوا از دزفول، آرياگان از بهبهان، بندري خليج فارس از ماهشهر، سنتي دلكش از اهواز، لري گلوني، شمس از شوشتر، عربي ميسان، مهرآيين بختياري، سنتي تنبك نوازان از اهواز و چكاوك بختياري اجرا دارند. 
اجراي دونوازي سنتور و تنبك با حضور سياوش آريامنش از ديگر ويژه برنامه هاي شب هاي موسيقي نواحي خوزستان است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار