اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
درخواست نماینده ولی فقیه
این غائله سوء به نفع کیست؟ آیا به نفع ماست؟ یا به نفع دشمنان ما؟ بی شک به نفع دشمنان اسلام است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به حوادث اخیر در یکی از روستاهای باغملک گفت: بسیار قضیه دلخراشی است و به هیچ وجه در شان این عزیزان نیست. آیت الله موسوی جزایری افزود: از این تریبون مقدس عرض می کنم برادران عزیز و محترم، شما خدای نخواسته هرچه بیشتر به این قضیه ادامه بدهید به نفع اسرائیل است، این غائله سوء به نفع کیست؟ آیا به نفع ماست؟ یا به نفع دشمنان ما؟ بی شک به نفع دشمنان اسلام است.

 وی گفت: عزیزانی که شهید دادند حتی قبل از انقلاب اسلامی، شهدای ارزشمندی برای پیروزی انقلاب تقدیم نمودند که کاملا با بنده در ارتباط بودند و در خط انقلاب و روحانیت برای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردند و بعد از انقلاب در جریان جنگ تحمیلی شهدای عزیزی را تقدیم اسلام کردند، ما خواهش می کنیم آبی بر این آتش بریزند که اتمام آن به نفع اسلام و انقلاب خواهد بود.

امام جمعه اهواز گفت: امیدوارم این عزیزان، میانجیگری و شفاعت بنده را از این تریبون بپذیرند و مورد قبول قرار بدهند، امیدوارم خداوند بر توفیقات شان بیفزاید و ان شا الله خداوند صبر جمیل و اجر جزیل به همه شان مخصوصا خانواده هایی که بازماندگان این حادثه هستند کرامت بفرماید.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین با اشاره به خدمات ارزنده و ماندگار آیت الله خزعلی و حمایت ایشان از راه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در گذشت وی را تسلیت گفتند وی همچنین درگذشت پدر شهید جهان آرا را تسلیت گفت.

آیت الله موسوی جزایری، همچنین با اشاره به آغاز سال تحصیلی مدارس، دانشگاهها و حوزه های علمیه گفت: اگر ما بتوانیم در المپیادها، اختراعات و ابتکارات و مقالات علمی، عقب ماندگی های خود را جبران کنیم دیگر هیچ ضعف و کمبودی را احساس نخواهیم نمود و لذا همه بویژه جوانان عزیز که شاهد پیگیری و اهتمام رهبر عزیز انقلاب هستید که از قافله علمی دنیا عقب نیفتیم باید این موضوع را مورد توجه قرار بدهند.

وی هفته دفاع مقدس را هفته غرور و افتخار و سربلندی نامید و بر ضرورت بزرگداشت این ایام و توجه به وصیت نامه شهدای عزیز تاکید کرد.
امام جمعه اهواز جمهوری اسلامی ایران را به فضل ایثارگری ها و مجاهدات شهدا، نقطه ثبات و امنیت و آرامش در سراسر این منطقه تا فاصله های دور دانست و تاکید کرد: اگر آن مجاهدات ها نبود آیا ما امروز چنین امنیت و آرامشی می داشتیم؟
وی همچنین کوتاهی و قصور در حفاظت از جان عده ای از زائران بیت الله الحرام بویزه زائران کشورمان را مورد انتقاد قرار داد و گفت: اگر دولت عربستان برای جان زائران اهمیت قائل بود این حادثه روی نمی داد. 
عضو مجلس خبرگان رهبری به اهداف شوم صهیونیستها در بیت المقدس اشاره و تاکید کرد: بر همه مسلمانان لازم است که مقاومت کنند و بر سایر مسلمین لازم است از آنان حمایت کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار