اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸

دومین کنفرانس ملی میان رشته ای بررسی مسائل جاری آموزش و یادگیری، ادبیات و مترجمی زبان انگلیسی و زبان شناسی توسط مؤسسه پژوهشگران اندیشمند و با همکاری دانشگاه های مختلف در تاریخ های 15 و 16 بهمن 1394 در اهواز برگزار خواهد شد. 

این کنفرانس با هدف بررسی مسائل جاری آموزش و یادگیری، ادبیات و مترجمی زبان انگلیسی و زبان شناسی از طریق به اشتراک گذشتن یافته های علمی متخصصین در زمینه های مختلف انجام می گیرد.

در اولین دوره کنفرانس برگزار شده، مقالات مختلف از دانشگاه های مختلف کشور و حتی خارج از کشور مانند کانادا و مالزی ارائه گردید.

در دومین دوره کنفرانس، برخلاف اولین دوره کنفرانس که مقالات فقط به زبان انگلیسی بوده اند، ارائه دهنده گان مقالات می توانند به هر کدام از زبان های فارسی یا انگلیسی مقالات خود را ارائه نمایند.

به این ترتیب، این کنفرانس یک فرصت مناسب برای پژوهشگران، دانشگاهیان و دانشجویان است تا آخرین یافته های علمی خود را به اشتراک بگذارند. از پژوهشگران، دانشگاهیان و دانشجویان دعوت می گردد تا مقالات خود را در زمینه مسائل جاری آموزش و یادگیری، ادبیات و مترجمی زبان انگلیسی و زبان شناسی به یکی از زبان های فارسی یا انگلیسی ارائه نمایند. چکیده های دریافت شده توسط اعضای کمیته علمی بین المللی با توجه به ملاک های علمی داوری می شوند. مقالات پذیرفته شده به صورت شفاهی یا پوستر ارائه می شوند.

در طول برگزاری کنفرانس، کارگاه های آموزشی تخصصی مرتبط با آموزش و یادگیری، ادبیات و مترجمی زبان انگلیسی و زبان شناسی جهت ارتقاء سطح شرکت کنندگان برگزار می گردد.

علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر، ثبت نام و ارسال چکیده می توانند به وب سایت دومین کنفرانس ملی میان رشته ای بررسی مسائل جاری آموزش و یادگیری، ادبیات و مترجمی زبان انگلیسی و زبان شناسی (WWW.ELTL.IR) مراجعه نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار