شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
افتتاح و برپایی نمایشگاه فرشته های سپید در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار وب دا خوزستان، امروز (1 مهر) و در دومین روز از هفته دفاع مقدس، نمایشگاه "فرشته های سپید" در محل نگارخانه سالن شهدای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افتتاح شد.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در حاشیه افتتاح نمایشگاه فرشته‌های سپید اظهار داشت: در این نمایشگاه علاوه بر نمایش گوشه‌ای از زندگینامه شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم استان خوزستان، نحوه خدمت رسانی سپیدپوشان جامعه پزشکی در دوران هشت سال دفاع مقدس به نمایش درآمده است.

اصغر خبیره افزود: در این نمایشگاه همچنین نمایی از بیمارستان صحرایی دوران هشت سال دفاع مقدس برپا شده که تداعی خاطرات این دوران را برای نسل جوان به ویژه دانشجویان زنده می‌کند.

وی با بیان اینکه فرهنگ انقلاب اسلامی کشورمان در دوران هشت سال دفاع مقدس تکمیل شد، تصریح کرد: در آن دوران استکبار با تمام قوا به میدان آمد و از غرب و شرق همگی علیه کشورمان جنگیدند.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین عنوان کرد: این ملت، ملت دفاع مقدس است و نه تنها امروز در ایران بلکه در خارج از مرزها تفکر بسیجی گسترش یافته است.

خبیره در پایان بیان کرد: با برپایی این چنین نمایشگاه‌هایی سعی در انتقال ارزش‌ها به نسل جوان داریم و مطمئن هستیم نسل جوان همواره هوشیار است و توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

 








نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار