شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در پیامی با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، یکی از نیازهای جامعه امروز را پیوند مستحکم با فرهنگ سال های حماسه و دفاع دانست.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، در پیام دکتر علی خدادادی آمده است:

«سال های دفاع مقدس به عنوان میراث گران بهایی است که می تواند بسان دانشگاهی در زمینه های مختلف موجب رشد، توسعه و بالندگی جامعه امروز ما باشد و اینک، همه ما مدیون ایثارگری شهدا در طول دوران دفاع مقدس هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه های مختلف نیز مرهون جانفشانی و فداکاری شهدای والامقام ایران اسلامی است.  

یکی از نیازهای جامعه امروز ما پیوند مستحکم با فرهنگ سال های حماسه و دفاع می باشد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مایه ی بقای انقلاب اسلامی است و به برکت شهدای انقلاب، امروز، ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی بر قلل رفیع و منیع افتخار ایستاده است.

در این میان امدادگران شهید جمعیت هلال احمر در هشت سال دفاع مقدس حماسه ها آفریدند و در کنار اقشار دیگر برای اعتلای نظام اسلامی از وجود خویش گذشتند و این روند با همان حس ایثارگری و انرژی مضاعف ادامه دارد و این حس زیبای انسان دوستی است که خداوند در نهاد عوامل مؤثر و خدمت گزار هلال احمر گذاشته است.

خدمت به خلق خدا برای امدادگران جایگاه روحانی و معنوی والایی ایجاد کرده و حضور داوطلبانه و مؤثر و این صحنه های خدمت را هیچ زبانی نمی تواند ترسیم کند و اجر پاداش این همه خدمت بی منت عوامل جمعیت هلال احمر با خداوند متعال است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا به ویژه شهدای والامقام امدادگر، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به خانواده معزز شهیدان و ایثارگران مکرم ایران اسلامی تبریک عرض کرده و از خداوند منان توفیق روزافزون در پاسداری از ارزشها و اهداف نظام مقدس اسلامی را خواهانم.»
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار