شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵
حسینی ضمن اشاره به بازدید هفتگی این دفتر، از روستاهای شهرستان ها عنوان کرد : ما به صورت هفتگی به شهرستان ها می رویم. بازدید هفتگی به صورتی برنامه ریزی شده که تقریبا از کلیه شهرستان ها یکبار دیدار بعمل آید.
مدیر مرکز سامد استانداری گفت: روستاها  بعنوان بخش مولد  جامعه نقش به سزایی در توسعه استان دارند. آباد سازی روستاها نه تنها  منجر به افزایش رشد ناخالص استان می شود بلکه  موجب  کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها نیز  خواهد شد . 

حاجی زاده ادامه داد: نقش دفتر امور روستایی و شوراها  استان بعنوان مجری کلیه  امور مربوطه  بسیار  حساس و  مهم است لذا بر آن شدیم تا  این هفته  از جناب آقای حسینی مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا ها استانداری دعوت نماییم تا در این مرکز گره گشای بعضی از مشکلات روستائیان عزیز باشد. 

مدیر کل امور دفتر  روستایی و شوراها استانداری  در گفتگو با روابط عمومی استانداری بیان داشت:  به اعتقاد بنده   ملاقات ها برنامه خیلی خوبی است. در صورتی که  پس از ملاقات درخواستها پیگیری شود. البته ما پیگیری های لازم، جهت نهایت  استفاده مردم از این دیدار را  انجام خواهیم داد.

وی افزود: ارتباط  بین مردم و مسئولین می تواند  یک ارتباط مثبت  برای حل مشکلات مردم باشد.  در واقع ملاقات ها باید  ادامه داشته باشد که  من از آن استقبال می کنم.

حسینی ضمن  اشاره به بازدید هفتگی این دفتر، از روستاهای شهرستان ها  عنوان کرد : ما به صورت  هفتگی به شهرستان ها می رویم. بازدید هفتگی به صورتی برنامه ریزی شده که تقریبا  از کلیه شهرستان ها  یکبار دیدار بعمل آید. 

 مدیر کل امور روستاها و شوراها استانداری اولین قدم این دفتر در ادامه  سال جاری را  تهیه شناسنامه روستایی دانست و گفت:  با هماهنگی اداره کل آمار استان تهیه شناسنامه روستایی  در دست اقدام است که   با وجود آن روستا ها دارای  یک شناسنامه در خصوص کارهایی که باید انجام شود از جمله  بهداشت درمان ، اقتصادی ، کشاورزی ، اجتماعی و موارد دیگر خواهد شد. 

وی درخصوص بانک ماشین آلات روستایی اظهار کرد: ماشین آلاتی که در اختیار دهیاری ها می باشد قرار است در قالب بانک ماشین آلات روستایی  جهت خدمت رسانی بهتر تجمیع شود. 
حسینی دیگر اقدامات دفتر امور روستایی را بر شمرد و گفت: کار برای روستاییان عبادت است، نظارت بر کار دهیاری ها شامل پروژه های عمرانی و ایجاد تعامل بین دهیاری ها و شورا ها  و  همچنین جلسات ماهانه با بخشداران جهت برنامه ریزی امور روستا ها از سایر برنامه های جاری این دفتر می باشد 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار