شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۶:۰۴

هفته نامه راوی خهوزستان در چهارمین شماره خود نوشت :

بر اساس اخبار رسیده به " راوی " برخی از فلافل فروشان از ته مانده نان های خیابانی به عنوان خمیر استفاده می کنند و این خمیرها نیز بیشتر در دخمه های غیربهداشتی و کثیف تهیه می شود. یک عضو شورای عضو شورای سلامت اهواز هم به این خبر صحه گذاشته و گفته است که مواد فلافل در نقاط دور افتاده ای در دخمه‌ها و انباری‌ها توسط کارگران افغانی تهیه می‌شود و برای تهیه این خمیرها به هیچ عنوان بهداشت رعایت نمی‌شود. از ما گفتن بود و از شما....

ریزش 14 نفری

سید شریف حسینی که رکورددار انتخابات اهواز است با ورود به هیات رییسه مجلس به عنوان تنها نماینده خوزستان مسئولیت هایش در قبال هم استانی ها بیشتر شده و انتظار می رود در این دوره نمایندگان خوزستان با وجود چنین نمایندگانی در دفاع از منافع استان بهتر عمل نمایند تا خدای ناکرده در دور آینده باز هم با ریزش 14 نفری مواجه نشوند !

خواب شورای شهر

با استعفای شهردار ایذه و عدم تشکیل شورای شهر برای انتخاب جانشین یا سرپرست ، این ذهنیت شکل گرفته که شورا و شهردار چه باشد و چه نباشد شهر بر همان مدار سابق می گردد وگرنه در کجای دنیا شهری 30 هزار نفری پیدا می شود که یک ماه بدون متولی اموراتش بچرخد ؟!

کدام بازجوها ؟!

پرونده اختلاس میلیاردی که هنوز مردم را انگشت به دهان نموده در جریان است و هر بعد از هر دادگاهی حاشیه های فراوانی را به دنبال دارد. چند روز پیش نماینده دادستان در سخنانی عجیب در این باره گفت که در خوزستان قسمت بازجویی ها یك نقصی داشت كه اطلاعات به بیرون می رفت و برخی از بازجوها با برخی متهمان تعاملاتی داشتند !

نوش جان

ریزگردها امان همه را بریده و "بار میکروبی" آن به قول یک کارشناس دمار خوزستانی ها را درآورده است. سال های گذشته برای دلخوشی مردم هم که شده بودجه ای بر روی کاغذ تصویب می شد و مسئولین پشت تریبون می رفتند و می گفتند به فکر سلامتی شماییم و این مقدار پول برای مقابله با گرد و غبار در نظر گرفته شده و هزار حرف و حدیث دیگر . اما امسال مسئولین ، دیگر این وعده ها را هم ندادند و آب سردی بر دستان مردم ریختند و هیچ بودجه ای تصویب نکردند. آقایان مسئول ! بودجه ریزگردها نوش جانتان....

زن شرور

در صفحه حوادث نشریات هر چه شر و شور است به مردان نسبت نمی دهند و می نویسند فلان مرد در کانادا با ارّه سر فرزندانش را برید و یا بهمان مرد دست به اختلاس و دزدی و ... کرد. اما در این بین بهتر است یادی از زنان شرور هم شود که یک نمونه اش چند وقت پیش در خوزستان کشف شد !

کاشف به عمل آمده در دشت آزادگان یک زن به راحتی سر هزاران نفر را کلاه گذاشته و در آخر هم خودش در چنگال قانون گیر افتاده است. این زن همه فن حریف  در قبال وعده انجام کارهای اداری، اخذ تسهیلات مالی، خرید خودرو، تهیه مدارک رسمی مختلف، رمالی، ادعای درمان بیماری های مختلف و سحر و جادو و انجام امور قضایی به عنوان وکیل، مبالغ هنگفتی از مردم دریافت کرده بود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار