اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
عشق و ارادت مردم ایران و بخصوص نواحی جنوب ایران به خاندان عصمت وطهارت (ع) از دیر باز زبان زد خاص و عام بوده است مردم ایران با شناخت کافی از دین مبین  اسلام آن را  با جان و دل پذیرفتند  بدون اینکه هیچ گونه تحمیلی برآنها وارد شود.

مردم خدا پرست ایران  با شناخت مولای متقیان حضرت علی (ع) و وصیت های فراوان حضرت رسول اکرم  محمد مصطفی (ص) به پیروی از خط ولایت امیر المومنین (ع) شتافتند.

 بارها پیامبر (ص) فرموده اند که دین اسلام به 73 فرقه مختلف تبدیل می شود و فقط یک مذهب ناجی و پیروز  است و در بهشت در کنار من هستند ، که این مذهب در حدیثی از رسول الله این چنین روایت شده: ای علی آن مذهب و فرقه تو و  پیروان تو هستند.

 با این تعابیر و احادیث پیامبر (ص) مشخص است شیعیان مولا حضرت علی (ع) بر حق بوده و  باید از ولایت و امامت مولا تبعیت کنند  پس خاندان عصمت و طهارت (ع) که همگی فرزندان علی (ع) و فاطمه (س) هستند  برحق بوده و واجب الاطاعت هستند.

 مردم ایران در سالیان سال در سخت ترین شرایط به حرمین ائمه علیه السلام برای زیارت قبور مطهر می رفتند و ارادت خود را نسبت به آن عزیزان  نشان می دادند اکنون هم در بازسازی حرمین و توسعه آنها، ملت ولایت مدار و دولت ایران هستند که بار دیگر عشق و ارادت خود را نسبت به ائمه ثابت کردند.

 این ملت با اهدای  بهترین و عزیزترین  داشته های خود یعنی جان جوانان عزیز و مال خود را برای دفاع از کیان و ساحت مقدس ائمه  اهداء کردند. این روزها  با حمله وحشیانه مزدوران آمریکایی و وهابیت منحوس که علیه حرمین ائمه در عراق و  سوریه اتفاق می افتد رو به رو هستیم و این جوانان ایران هستند که در مقابل همه توطئه ها ایستادگی کرده و از خاندان عصمت و طهارت دفاع می کنند مردم ایران حتی  بانوان با  اهدای اموال و زیور آلات خود، توانسته اند  ارادت خود را به خاندان پیامبر نشان دهند.

 امروز هم درب مطهر حرمین عسکرین در سامراء توسط مردم ایران  با  اهدای اموال و زیور آلات ساخته شده و آماده نصب بر مسجع شریف  امام عزیز و بزرگوار است.شش درب رواق حرمین مطهر امامین عسکرین در سا مراء  با مشارکت مردم خوزستان در پنج شهرستان اهواز، امیدیه، اندیشمک و ستاد نفت خوزستان ساخته شده است.

  مسئول ستاد باز سازی عتبات  عالیات  شهرستان بندر هندیجان گفت: ستاد بازسازی عتبات خوزستان اعلام کرده علاوه بر  پروژه ایوان طلای حرم علوی و ساخت پنچ درب حرم عسکرین (ع)، بازسازی حرم حضرت زینب (س) و 2000 متر از صحن حضرت زهرا ( س) در جوار  بارگاه ملکوتی حضرت علی (ع) را  نیز بر عهده گرفته است.

جواد شیرعلی مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان هندیجان در ادامه افزود: ستاد عتبات عالیات خوزستان بودجه بازسازی را با مشارکت مردم خوزستان بر عهده گرفته است.  از سال 89 تا کنون مردم هندیجان بیش از 300 میلیون تومان و بیش از 80 گرم طلا اهدا کرده ند.

وی در ادامه اظهار داشت:  به کسانی که بیش از یک میلیون تومان  جهت بازسازی عتبات مقدسه مشارکت کنند  سند افتخار و تربت امام حسین(ع) و نگین متبرک اهداء می شود.قرار بر این است که یک نفر  نیروی تخصصی جهت کار فنی بازسازی  به مدت یک ماه از هندیجان به حرم حضرت زینب(س) اعزام گردد.

وی در پایان تاکید کرد: برای اعزام مجدد نیرو های متخصص با توجه به نیاز استان و برای بازسازی  ساخت و ساز  تعمیرات و کار های فنی و مهندسی به حرم حضرت زینب (س) اعزام میگردند. عاشقان ولایت می توانند نقدی و یا اقساطی  همچنان در باز سازی حرم های شریف اهل بیت (ع) مشارکت نمایند و خواهران نیز میتوانند زیور آلات خود را جهت این امر خدا پسندانه  تحویل داده و رسید دریافت کنند و این طلا و زیورآلات عینا در باز سازی حرم ها بکار می رود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار