اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
آیت الله حیدری درجمع دانش آموزان اظهار کرد: اگر ولایت حضرت علی (ع) را تبلیغ نکنید مانند این است که هیچ کاری انجام نداده‌اید چرا که ولایت قلب تپنده اسلام است و امامت و ولایت مانند قلب برای دین است که اگر از کار بیفتد دیگر دین هم‌توان نفس کشیدن ندارد.
صبح امروز چهارشنبه زنگ استانی غدیر در آموزشگاه پردیس ناحیه یک اهواز و دبستان رهنما واقع در ناحیۀ دو اهواز به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگارهمراه، آیت‌الله محسن حیدری با تبریک و تهنیت به مناسبت عید بزرگ غدیر و همچنین ابراز تأسف در خصوص حادثۀ منا تصریح کرد: روز عید غدیر بسیار با اهمیت است و حضرت محمد (ص) با تأکید بر اهمیت روز غدیر، این روز را بزرگ‌ترین اعیاد برای مسلمانان دانست.

آیت الله حیدری درجمع دانش آموزان اظهار کرد: اگر ولایت حضرت علی (ع) را تبلیغ نکنید مانند این است که هیچ کاری انجام نداده‌اید چرا که ولایت قلب تپنده اسلام است و  امامت و ولایت مانند قلب برای دین است که اگر از کار بیفتد دیگر دین هم‌توان نفس کشیدن ندارد.

وی با تأکید بر روایت حادثۀ غدیر برای نسل های جدید به ویژه دانش آموزان گفت: حادثه غدیر در قرآن آیه‌هایی هم دارد که ثابت می‌کند در این روز امامت امام علی (ع) اعلام شده است و روایت غدیر باید آن قدر تکرار شود که هرگز فراموش نشود.

وی ضمن تشریح واقعۀ غدیر در این مراسم خاطرنشان کرد: اگر ولایت حضرت علی (ع) را تبلیغ نکنید مانند این است که هیچ کاری انجام نداده‌اید چون ولایت قلب تپنده اسلام است. امامت و ولایت مانند قلب برای دین است که اگر از کار بیفتد دیگر دین هم‌توان نفس کشیدن ندارد و در واقع لازمه دین است.

گفتنی است دبستان رهنما واقع در شهرک نفت در سال گذشته بیشترین دریافت کننده کمک های نقدر در جشن عاطفه ها و جشن عید غدیر بوده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار