اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۷۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
این مراسم صبح روز پنجشنبه در محل گلزار شهدای شهر اهواز و با حضور دبیر ، قائم مقام و اعضا حزب اعتماد ملی شاخه خوزستان با ادای احترام به سردار هور شهید علی هاشمی برگزار شد
اعضا شورای شاخه خوزستان حزب اعتماد ملی  به همراه جمعی از اعضا شاخه جوانان و هواداران حزب در استان، با نثار گل و غبار روبی بر مزار شهدای سرافراز 8 سال دفاع مقدس حاضر شده و ادای احترام کردند.

به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم غبار روبی و ادای احترام اعضا شورای شاخه خوزستان حزب اعتماد ملی به شهدا  برگزار شد. 

به گزارش پایگاه خبری شوشان، این مراسم صبح روز  پنجشنبه  در محل گلزار شهدای شهر اهواز و باحضور  دبیر ، قائم مقام و اعضا حزب اعتماد ملی شاخه خوزستان با ادای احترام به سردار هور شهید علی هاشمی برگزار شد .

در این مراسم دبیر و اعضا شورای شعبه خوزستان حزب اعتماد ملی  به همراه جمعی از اعضا شاخه جوانان و هواداران حزب در استان، با نثار گل و غبار روبی بر مزار شهدای سرافراز 8 سال دفاع مقدس حاضر شده و ادای احترام کردند.

در این مراسم  حاج حمید لویمی  که از جانبازان دوران دفاع مقدس است، با تاکید بر اهمیت پاسداشت یاد و خاطره شهدا، جان فشانی آنان را ضامن بقای استقلال و آزادی کشور دانست و با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس افزود: باید در راه انتقال فرهنگ اصیل شهادت و هدف والای شهدا به نسل جوان کوشید و از هیچ تلاشی در این راه کوتاهی نکرد.

لویمی افزود: تاریخ هرگز اهمیت و ارزش ایثار را فراموش نکرده و اهمیت این امر بزرگ با هیچ تغییری دستخوش دگرگونی نخواهد شد.

سیدمجید مروج قائم دبیر حزب اعتماد ملی شاخه خوزستان نیز در این مراسم گفت: ثبات و آرامش و امنیت کنونی کشور مرهون جانفشانی های شهدای عزیز است. آنان با ایثارگری ها و با گذشتن از جان خود باعث شدند که دشمن فکر  طمع  به این کشور را هرگز در سر نپروراند.

مروج یادآورشد: هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات و دلاور مردی های ایثارگرانی است که برای ما امنیت ، عزت و سربلندی به یادگار گذاشتند.

در پایان نیز جمال درویش دبیر حزب اعتماد ملی خوزستان با اظهار تسلیت به مناسبت جان باختن حجاج بیت اله الحرام در حادثه منا این اتفاق را ناشی از سوء مدیریت حکام آل سعود دانست و گفت: هر سال به نوعی این اتفاق ناگوار به اشکال مختلف می افتد.کشورهای اسلامی باید فکری برای امنیت انجام مهم ترین فریضه مسلمانان بکنند. 

درویش افزود: یکی از کارکردهای احزاب در کشور ، گردش قدرت در کشور است.اگر قدرت متمرکز شود فساد می آورد. باید فرصت مدیریت کشور در جهت  توزیع عادلانه قدرت و ثروت در جامعه مهیا شود. 

دبیرحزب اعتماد ملی خوزستان گفت: اساس کار ما باید ادامه راه شهدا باشد. این پیوند معنوی هزگز نباید قطع  و یا کمرنگ شود. احزاب باید راه شهدا را نصب العین خود قرار دهند. باید دائما یادمان باشد که هدف از برقراری حکومت در انقلاب اسلامی ، ایجاد عدالت و برابری است. 

درویش افزود: نباید در مسیر جنگ قدرت غرق شویم و از اهداف خود غافل شویم. در جوامع توسعه یافته احزاب عملکرد همدیگر را زیر ذره بین دارند و مطبوعات آزاد مانع از خطای احزاب می شوند و در صورت خطا آن را افشا می کنند. اما در جوامع در حال توسعه احزاب باید خودکنترلی داشته باشند و دائما خود را پایش کنند که دچار انحراف نشوند.

دبیرحزب اعتمادملی خوزستان با اشاره به واژه عمیق اعتماد ملی گفت: من از این واژه بسیار خوشم می آید. بر این باورم که تمام مشکلات کشور از بی اعتمادی به همدیگر است. خیلی راحت آبرو دیگری را می بریم. گمان می کنیم ما به اسلام و خدا نزدیک تریم و فقط ما به این کشور علاقه داریم و دل می سوزانیم. در صورتی که حقیقت چیز دیگری ست. 

درویش در پایان گفت: جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس مانده اند تا راوی خاطرات جانفشانی ها و رشادت های کم نظیر شهدای عزیز آن مردان سترگ تاریخ باشند.






comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
comment
0
0
comment حزب بازی!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار