اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۷۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۲
رییس مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد
رییس اداره مشاوره دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: طرح غربالگری دانشجویان جدیدالورود امسال با تغییراتی در شیوه اجرا از جمله افزودن بخش‌های جدید پایش سلامت و اجرای همایش‌های بیشتر اجرا خواهد شد.

سیده‌فرزانه جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: امسال خدمات طرح پایش سلامت در قالب برگزاری همایش، ایجاد پایگاه‌های مشاوره‌ای، ارائه جزوات و بروشورهای آموزشی در دانشکده‌ها و خوابگاه‌های دانشگاه به دانشجویان ارایه می‌شود.

جعفری خاطرنشان کرد: مراکز مشاوره دانشگاه، خدماتی در زمینه روان‌درمانی همچون درمان‌های روانشناختی برای مراجعین دارای اختلالات و مشکلات خاص، خدمات روانپزشکی و مشاوره‌ای، اجرای آزمون‌های روان‌سنجی در زمینه‌های هوش، استعداد، شخصیت و آموزش مهارت‌های زندگی و برقراری ارتباط مؤثر به دانشجویان ارایه می‌دهند.

وی درخصوص بیشترین موارد مراجعه دانشجویان به این مرکز، تصریح کرد: دانشجویان در زمینه‌های گوناگون مشاوره‌ای از جمله مشکلات خاص، تحصیل، خانوادگی، مشاوره پیش از ازدواج، اضطراب و افسردگی به مرکز مراجعه می‌کنند.

جعفری اظهار داشت: تعداد دانشجویان مراجعه‌کننده به مرکز در سال گذشته حدود 2500 نفر بوده که اغلب آن‌ها دانشجویان دختر بوده‌اند.

وی افزود: از دیگر خدمات ارائه‌شده از سوی مرکز مشاوره دانشگاه، طرح صدای مشاور است که از طریق هشت خط تلفن همراه و یک شماره ثابت، به دانشجویان مشاوره غیرحضوری ارایه می‌شود.



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
comment
0
0
comment این جدیدالورود دیگه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ال را از کجا آوردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دانشگاهی و مدیر هم باشی و نتوانی واژه بهتر از الورود پبدا کنی خیلی حرفه
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار