اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۸
سیدخلف موسوی در ادامه افزود: یکی از راههای برون رفت کوه آل صافی و رمضان از محرومیت و توسعه آنها ،احداث راه دسترسی و مواصلاتی پل ولایت به کوه رمضان است که در این دوره به آن توجه شده است
شهردار اهواز به همراه سردار خادم سید الشهدا ,صفری معاون فنی و عمرانی و دارابی معاون مالی و اداری از عملیات اجرایی برش کوه حدفاصل فرماندهی قرارگاه جنوب(کربلا) به سمت کوی رمضان  بازدید کرد.

سید خلف موسوی در این بازدید با اعلام این مطلب که مسیر اتصالی پل ولایت به کوی رمضان باید از کوههای موسوم به گلف عبور کند افزود: این پروژه به منظور تکمیل رینگ شهری انجام و با اجرای آن بخش مرکزی شهر اهواز به مسیرهای ماهشهر و کمربندی اندیمشک متصل خواهد شد.

وی طول مسیر این پروژه در محدوده تپه های گلف را 600 متر و عرض متوسط 45 متر عنوان کرد و ادامه داد:  پیش بینی می شود عملیات اجرایی پروژه مذکور در مدت شش ماه به اتمام برسد. موسوی همچنین حجم عملیات خاکبرداری و خاکریزی  بخش عمده ای از برش سنگی این کوه را 400000 متر مکعب عنوان کرد.

سیدخلف موسوی در ادامه افزود: یکی از راههای برون رفت کوه آل صافی و رمضان  از محرومیت و توسعه آنها ،احداث راه دسترسی و مواصلاتی پل ولایت به کوه رمضان است که در این دوره به آن توجه شده است و با اجرای  این پروژه مناطق کوی نفت و آغاجاری نیز توسعه پیدا خواهند کرد.

شهردار اهواز با اشاره به این نکته که با احداث تقاطع ولایت، مناطق آل صافی و کوی رمضان پس از چند دهه،از رکود خارج می شوند اظهار داشت: برای رشد و توسعه مناطق محروم باید  طرح های ویژه ای انجام شود .زیرا یکی از فواید این راههای دسترسی و تقاطع های غیر همسطح، رونق بخشی و توسعه پایدار این مناطق است.

سید خلف موسوی گفت: این پروژه به عنوان یکی از پروژه های مهم و حیاتی شهر اهواز است که در طول سال گذشته و امسال نیز پروژه های مهم دیگری همچون زیر گذر شریعتی تقاطع غیر هم سطح شهید بندر و  جواد الائمه و دیگر پروژه های عمرانی نیز به مرحله اجرا درآمده است.

وی گفت: با تلاش مدیران شهرداری بویژه معاون فنی و عمرانی،پروژه های عمرانی و خدماتی با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال انجام هستند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار