اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱
مهندس مطیعی خبر داد:
نخستین همایش بررسی ابعاد فنی، اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی طرح احیای اراضی خوزستان و ایلام در روزهای 26 و 27 آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مهندس مطیعی رییس موسسه جهاد نصر در جلسه ی داوری مقالات ارائه شده برای این همایش هدف از برگزاری این همایش را بهره گیری از تخصص و نظرات سازنده فرهیختگان دانشگاهی در راستای اجرای بهتر این طرح دانست.

وی افزود: به پیشنهاد استاندار خوزستان، جناب دکتر مقتدایی به منظور کاهش اثرات زیانبار طرح  550 هزار هکتاری و همچنین تکمیل بخش های دیگر طرح مقام معظم رهبری همچون بازاریابی و صنایع بسته بندی و فرآوری کشاورزی، بحث های آموزش ترویج، شیلات، منابع طبیعی و آبخیزداری که تکمیل کننده ی طرح آبیاری و زهکشی هستند، و نیز تکمیل بهتر این طرح همایشی به منظور بهره گیری از رهنمودهای اساتید فرهیخته ی دانشگاهی تمام کشور برگزار خواهد شد.

رییس موسسه جهاد نصر در ادامه گفت: دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین، دانشگاه آزاد و دانشگاه علمی کاربردی از این پیشنهاد استقبال کردند و 26 و 27 آبان ماه، این همایش با مشارکت و همکاری دانشگاه های مذکور و دستگاه های اجرایی مربوطه به ریاست دکتر مقتدایی برگزار خواهد شد.

مهندس مطیعی در پایان اضافه کرد: همایش مذکور با ظرفیت 600 نفر در استان برگزار خواهد شد و ضمن بررسی پیشنهادات دستگاه های اجرایی و متخصصان این رشته، در پایان همایش رهنمودهایی برای بهتر اجرا شدن طرح خواهیم داشت.

لازم به ذکر است نخستین همایش بررسی ابعاد فنی، اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی طرح احیای اراضی خوزستان و ایلام در روزهای 26 و 27 آبان ماه سال جاری به ریاست دکتر مقتدایی برگزار خواهد شد. در این همایش همچنین مهندس حاجتی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی دبیر کل همایش و دکتر قمیشی  دبیر کمیته علمی و مهندس مطیعی رییس موسسه جهاد نصر دبیر اجرایی همایش خواهند بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار