اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲
مدیرکل شیلات استان خوزستان،
این مزرعه با مدیریت صحیح بخش خصوصی و تحت نظر آقای دکتر محمدی دوست رییس اداره ی پرورش میگو و آبزیان آب شور اداره کل شیلات استان خوزستان و کارشناسان فنی، و با رعایت اصول بهداشتی و تغذیه ای و مدیریتی خوبی اداره می شد.
در حالی که صید میگو در مجتمع پرورش میگوی چوئبده ی آبادان رو به پایان است، امروز در روند صید میگو، حد نصاب جدید و بی سابقه ای در تولید میگو در واحد سطح؛ در کشور بدست آمد.

خون میرزایی مدیرکل شیلات استان خوزستان، با اعلام این خبر، افزود: امروز با صید 8500 کیلو میگوی گونه ی وانامی از یکی از استخرهای پرورشی نیم هکتاری مزرعه ی شرکت شیرین میگو به مدیریت آقای اشرف پور در چوئبده ی آبادان، که معادل 17 تن در هکتار است، حد نصاب جدید و بی سابقه ای در تولید میگو در کشور به دست آمد.

مدیرکل شیلات استان خوزستان ادامه داد:  این مزرعه با مدیریت صحیح بخش خصوصی و تحت نظر آقای دکتر محمدی دوست رییس اداره ی پرورش میگو و آبزیان آب شور اداره کل شیلات استان خوزستان و کارشناسان فنی، و با رعایت اصول بهداشتی و تغذیه ای و مدیریتی خوبی اداره می شد و در شرایطی که بیماری های خطرناکی در سطح مزارع مجتمع دیده می شد به این تولید دست یافت. 

وی همچنین یادآور شد: تاکنون 1040 تن میگوی پرورشی از مزارع صید شده است. صید میگو در مجتمع پرورش میگوی چوئبده که از نیمه ی شهریور ماه آغاز شده است، تا پایان مهر ماه به سرانجام خود می رسد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار