شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
کارگاه آموزشی آسیب شناسی فضای سایبری با مشارکت پلیس فتای استان و با حضور یک صد عضو جوان هلال احمر خوزستان در اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، دکتر علی خدادادی در آغاز این کارگاه آموزشی با بیان اینکه جوانان، پیشروان ارائه خدمات عام المنفعه و تلاشگرات عرصه آگاهی عمومی هستند، گفت: این کارگاه با با هدف آگاه سازی و شناخت فرصتها و تهدیدات برای نسل جوان به ویژه اعضای منتخب ما در هلال احمر استان برگزار شده و امیدواریم که هر کدام از این اعضای فرهیخته به عنوان یک مروج در سطح جامعه عمل کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به نفوذ جریان های انحرافی به ویژه در شبکه های اجتماعی افزود: انتظار ما از جوانان میهن اسلامی این است که از امکانات موجود به نحو احسن استفاده کنند و با رعایت نکات امنیتی لازم در فضای مجازی، خطرات و آسیب های جبران ناپذیر این عرصه را به حداقل برسانند.

بیژن فتاحی راد نیز در این کارگاه آموزشی با اشاره به اهمیت فضاهای مجازی و گسترش روزافزون شبکه های مختلف اجتماعی در بین جوانان، تشکیل اینگونه کلاس ها را به عنوان موضوعی حائز اهمیت برشمرد و از مشارکت پلیس فتا تقدیر کرد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: حضور چشمگیر جوانان هلال احمری در این کارگاه، وظیفه ما را سنگین تر می کند و برنامه ریزی برای آینده را می طلبد.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی دو ساعته مطالبی از قبیل تامین امنیت فضای مجازی و تبادل اطلاعات، صیانت از هویت دینی، ملی و ارزش های انسانی جامعه در حوزه فضای مجازی، حفظ حریم شخصی و آزادی های مشروط در فضای مجازی و حفظ زیرساخت های جامع کشور در برابر حملات الکترونیکی ارائه شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار