شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۶:۴۴

هافبک آبادانی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با وجود اینکه در تیم فولاد خوزستان توپ می‌زنم اما تمام خانواده‌ام هوادار تیم فوتبال نفت آبادان هستند.

طالب ریکانی امروز در گفت‌و‌گو با فارس در آبادان اظهار کرد: بعد از اینکه مصدوم شدم جایی در ترکیب صنعت نفت به شکل ثابت پیدا نکرده تا در نیم‌فصل مسابقات لیگ برتر سال گذشته به فولاد خوزستان بپیوندم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: هر بازیکنی آرزو دارد در تیمی بازی کند که از بچگی در آن توپ زده اما شرایط برای ماندن من در آبادان به هیچ عنوان مهیا نبود و صنعت نفتی‌ها به راحتی رضایت‌نامه‌ام را صادر کردند، با وجود این هنوز هم خانواده‌ام هوادار سرسخت تیم صنعت نفت هستند.

هافبک آبادانی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: تیم فوتبال فولاد خوزستان در ابتدای فصل گذشته هم خواهان جذب من بود که مسئولان باشگاه صنعت نفت با مطالبه مبلغ سنگین برای صدور رضایت‌نامه، مانع از شکل‌گیری این انتقال شدند.

وی با اشاره به اینکه به خاطر مسائل مالی به فولاد خوزستان ملحق نشده خاطرنشان کرد: از رقمی نزدیک به 100 میلیون تومان گذشته تا پیراهن فولاد را بپوشم ضمن اینکه مبلغ دریافتی من از نماینده اهواز در لیگ برتر فوتبال کشور برای یک نیم فصل بسیار ناچیز است.

ریکانی در ادامه تصریح کرد: کار کردن در کنار مسئولان و بازیکنان تیم فولاد خوزستان برای من بسیار راحت بوده ضمن اینکه "حکیم نصاری"؛ دیگر بازیکن آبادانی فولاد همانند یک برادر در کنار من است.

وی از تغییر سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت و اضافه کرد: برای یک بازیکن این تغییرات نباید اهمیت داشته باشد؛ تمام سعی خود را می‌کنم که مورد توجه "حسین فرکی" قرار گرفته و به ترکیب اصلی راه پیدا کنم.

طالب ریکانی در پایان نیم فصل مسابقات لیگ برتر سال گذشته از صنعت نفت آبادان جدا شده و به فولاد خوزستان پیوست.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار