اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۹۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
استاندار خوزستان:
مقتدایی افزود: همانگونه که مردم در شرایط خاص پشت همدیگر هستند و حمایت می کنند نباید چنین تصوری ایجاد شود که دولت یک سری نقطه نظرات و مجلس نقطه نظرات دیگری دارد.
استاندار خوزستان گفت: ارکان نظام و قوای سه گانه باید تسهیل کننده مبحث هسته ای باشند که جلوه بیرونی آن نشان دهنده همبستگی کل ارکان و قوا در کشور باشد.

عبدالحسن مقتدایی در حاشیه هفتمین همایش آموزشی کمیته افتا (امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات) با موضوع تهدیدهای سایبری در خصوص اثرات برجام اظهار کرد: اعتقاد دارم که فرصت های زیادی از دست داده ایم؛ از بابت این تعلل ها و اظهار نظرهای غیرکارشناسی ضررهای زیادی کردیم.

وی تصریح کرد: کاری که قرار است در آینده انجام دهیم و شرایط آن با شرایط فعلی مساوی است بهتر است که هم اکنون در ارتباط با آن تصمیم بگیریم.

مقتدایی گفت: این مذاکرات به هر شکلی در خصوص مبحث هسته ای یک فرآیندی را طی کرده که در حد اعلای مسئولان نظام از صدر نظام، مقام معظم رهبری و همه دستگاه های درگیر نظرات خود را ارائه کرده اند.

استاندار خوزستان افزود: همانگونه که مردم در شرایط خاص پشت همدیگر هستند و حمایت می کنند نباید چنین تصوری ایجاد شود که دولت یک سری نقطه نظرات و مجلس نقطه نظرات دیگری دارد.

وی تاکید کرد: ضمن این که حقوق هر کدام از این دو باید رعایت شود با توجه به این که مجوز داده شده، مذاکرات صورت گرفته و حمایت به طور قاطع از سوی مقام معظم رهبری بوده بیش از این اتلاف وقت و فرصت هایی است که از دست می رود.

مقتدایی گفت: اگر قرار است کاری را با جهان غرب یا شرق انجام دهیم باید سریعتر تصمیم را بگیریم و فرصت را از دست ندهیم.

مجلس شورای اسلامی روز گذشته با 139 رای طرح برجام را تایید کرد.

برجام متن توافق ایران و گروه1+5 در موضوع انرژی صلح آمیز هسته ای است که تیر ماه انجام گرفت که طی آن ایران و شش کشور آمریکا، انگلیس، فرانسه ، آلمان، چین و روسیه به توافق رسیدند. 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
فرجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
comment
0
0
comment جناب آقای استاندار!
ضمن عرض خسته نباشید و آررزوی موفقیت برای شما نیروی ارزشی و انقلابی،شایعه استفاده از عنصری ضد ارزشی و دارای سابقه بد در موضوع جشنواره ایران زمین که دل همه عاشقان ولایت در این استان را آزرد،باعث نگرانی بسیاری از دوستاداران شما و انقلاب و عاشقان ولایت است.
امید که صحت نداشته باشد و با تدبیر و درایت شما اگر تصمیم بر جابجایی در مدیریت میراث فرهنگی قطعی است،این شایعه صحت نداشته باشد.
یادمان باشد همه ما در قبال خون شهدا مسئولیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار