اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۹۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
استاندار خوزستان:
باید از ظرفیت شورای راهبردی حمل و نقل برای توسعه حوزه راه و شهرسازی استان به خوبی استفاده شود.
 استاندار خوزستان گفت: باید از ظرفیت شورای راهبردی حمل و نقل برای توسعه حوزه راه و شهرسازی استان به خوبی استفاده شود.

به گزارش ایرنا عبدالحسن مقتدایی شامگاه یکشنبه در نشست شورای حمل و نقل خوزستان در سرسرای جلسات استانداری خوزستان اظهار کرد: خوزستان تنها استانی است که شورای راهبردی حمل و نقل دارد و مصوبات آن ابلاغ می شود در نتیجه باید از این امکان به نحو شایسته ای استفاده شود.

وی افزود: حوزه راه و شهرسازی در ارزیابی های انجام گرفته و با توجه به محدودیت های مالی در کشور با به کارگیری ظرفیت های موجود، فعالیت های قابل قبولی داشته است.

مقتدایی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که تمامی برنامه ها و طرح ها در راستای برنامه ششم توسعه باشند و تا قبل از پایان این برنامه همه مصوبات محقق شوند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: باید تمامی برنامه ها و طرح ها به صورت محقق شده و یا نیاز به پیگیری دسته بندی شوند و مکاتبات و اقدامات لازم با مسئولان کشوری ذیربط صورت گیرد.

وی اظهار کرد: انجام موارد زمین مانده نیازمند همکاری وزارت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی است و بعد از انجام مکاتبات حداکثر باید تا 10 آبان ماه تشکیل جلسه دهیم و با تجمیع موارد درخواست جلسه مشترک شورای راهبردی حمل و نقل داده شود.

مقتدایی خاطرنشان کرد: اعضای شورای برنامه ریزی هیچ فرصتی را از دست نمی دهند و در مرکز هم جایگاه ویژه ای در سازمان مدیریت و برنامه ریزی دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان نیز در نشست گفت: عملیاتی کردن مصوبات شورای راهبردی حمل و نقل در راستای برنامه ششم توسعه انجام می شود.

منوچهر رحمانی ادامه داد: در حوزه راه، امسال دو هزار و 950 میلیارد ریال از سهم منابع ملی برای شروع عملیات اجرایی طرح ها ابلاغ شد در حالی که همه ساله سهم ما یک هزار میلیارد ریال بود. 

بنا به این گزارش هفتمین نشست شورای حمل و نقل خوزستان که با حضور مقتدایی استاندار، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان و جمعی دیگر از مسئولان استان در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد با حاشیه هایی همراه بود. 

*در حالی که زمان و مکان برگزاری این نشست در پیامک ارسال شده برای خبرنگاران رسانه های گروهی ساعت 16 و در معاونت عمرانی ذکر شده بود ولی این جلسه ساعت 16:30 و در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد. 

*در شورای حمل و نقل خوزستان از محمدسعید شرفی مدیرکل فرودگاه های خوزستان درخواست شد که  در خصوص بحث فرودگاه اهواز نظرات خود را ارائه کند که وی در جلسه حضور نداشت. 

*مقتدایی در پایان این جلسه یک ساعت به طول انجامید گفت: حال من خوب نیست چند قرص خوردم تا حالم بهتر شود. 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
comment
0
0
comment آقا /عموجان
به همکارانتان در حمل و نقل بگویید که آقای شرفی یک هفته است تودیع شده و جانشینش هم مشخص شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار