اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
سید خلف موسوی:
سید خلف موسوی در ادامه با اشاره به فعالیتهای شهرداری در بخش های مختلف گفت: علیرغم رکود حاکم، شهرداری در دو سال گذشته در بخش ساخت و ساز فعال بوده و توانسته علیرغم همه مشکلات شهر را به خوبی اداره کند.
 سید خلف موسوی در نشست هم اندیشی با مدیران روابط عمومی مناطق، سازمانها و رابطین خبر معاونتها ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدا... الحسین(ع) گفت: استراتژی امام حسین (ع) همان است که امام خمینی(ره) با نام جنگ حق و باطل از آن یاد کرده است. بعد ازامام (ره) نیز مقام معظم رهبری خط امام را با دقت دنبال کرده و ادامه می دهند و در هیچ مقطعی تسیلم زورگویی ها نشدند.

وی افزود: ما باید همواره مطیع رهبر باشیم زیرا  این رمز پیروزی و اقتدار ماست. در انقلاب اسلامی هرجا پیروز شدیم، حاصل وحدت، اتحاد و همدلی بوده است.

شهردار اهواز در خصوص انتقادات رسانه ای از عملکرد شهرداری گفت:انتقاد باید سازنده و کارشناسی باشد. من از مخالفان و منتقدان به دلیل اینکه نقاط ضعف بنده را به من یادآوری می کنند، تشکر می کنم . ما باید در مواجهه با منتقدین دارای راهبرد باشیم و از یک سیاست واحد پیروی کنیم و در چنین شرایطی اگر رسانه ای هم قصد تخریب داشته باشد نمی تواند کاری از پیش ببرد.

وی با ذکر این نکته که بسیاری از اطلاعات غلط در شبکه های مجازی شکل می گیرد گفت:  روابط عمومی یک سپر دفاعی است و باید در جهت تلطیف فضای مجازی طبق سیاست رسانه ای خود عمل کرده و فضا را از حالت منفی و علیه شهرداری به فضایی منطقی تبدیل کند لذا حضور  به موقع و کنترل شبکه های اجتماعی نیز جزو وظایف روابط عمومی هاست.


سید خلف موسوی در ادامه با اشاره به فعالیتهای شهرداری در بخش های مختلف گفت: علیرغم رکود حاکم، شهرداری  در دو سال گذشته در بخش ساخت و ساز فعال بوده  و توانسته علیرغم همه مشکلات شهر را به خوبی اداره کند.

وی عمران و توسعه شهر اهواز را نیازمند وحدت و همدلی میان مدیران و پرسنل عنوان و تصریح کرد:بنده به تنهایی قادر به توسعه شهر اهواز نیستم و این امر میسر نیست مگر با همکاری و همراهی سایر همکاران زیرا اینگونه اهواز در مسیر توسعه و پیشرفت قرار می گیرد.

شهردار اهواز راز ماندگاری مدیران را عملکرد و اقدامات مثبت آنان ذکر کرد و اظهار داشت:ما باید از افرادی که  تلاش کرده و کارها را به خوبی به پیش می برند دفاع کنیم و به خاطر حب و بغض علیه کسی موضع نگیریم بلکه باید از کسانی که تلاش می کنند تقدیر و تجلیل  کنیم،

سید خلف موسوی خطاب به مدیران روابط عمومی مناطق،سازمانها و معاونتها گفت:بنده معتقدم  مجموعه بزرگ روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز قادر به انجام اقدامات مهم و چشمگیری در شهر است.زیرا روابط عمومی کانال ارتباطی سیستم با شهروندان است و مردم را جذب  سازمان       می کند،. این ارتباط باید به گونه ای باشد که هرکسی با مشکل مواجه شد و نتیجه ای نگرفت سراغ  روابط عمومی بیاید.

وی همچنین بر لزوم برگزاری جلسات مشترک میان روابط عمومی ها با معاونین شهردار به صورت هفتگی تاکید و تصریح کرد: باید این جلسات به صورت هفتگی برگزار شود و در هر جلسه یکی از معاونین شهردار جهت هماهنگی بیشتر امور حضور داشته و این جلسات  صرفا حالت شعاری نداشته باشند.

سید خلف موسوی با اشاره به این موضوع که حس تعلق به شهرداری باید در شما  وجود داشته باشد و  در انجام کارها خدا را در نظر بگیرید گفت: با پتانسیلی که در روابط عمومی ها وجود دارد، می توانید فضای شهر را در جهت مثبت و جلب مشارکت شهروندان، مسئولیت پذیری، عدم میدان دادن به افراد رانت خوار، جلوگیری از سوء استفاده و ترویج فرهنگ دینداری سوق دهید.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار