شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز در خصوص اقدامات شهرداری اهواز در ایام محرم گفت: همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت ابا عبدا... الحسین شهرداری اهواز اقدامات گسترده ای را در سطح شهر انجام داد.

وی تصریح کرد: خدمتگزاری به عزاداران حسینی افتخار بزرگی است که امسال با آمادگی بیشتر نسبت به سال‌های قبل به عنوان خادمین اباعبدالله الحسین(ع) انجام خواهیم داد.

فرزین حاتمی کاکش افزود: نصب 22 بیلبورد پل عابر پیاده ، نصب4 بیلبورد در نقاط پر تردد شهر، نصب 400 عدد بنر  در مناطق و نصب 35 عدد بنر در پرتابلهای شهری تنها بخشی از فعالیتهای شهرداری اهواز در ایام محرم است.

حاتمی کاکش با تاکید بر اینکه ما همه ساله در هرچه با شکوه‌تر برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم باید تلاش کنیم ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام شده شهرداری میتوان به نصب 200 عدد بنر مقابل   اتوبوسهای شهری و نصب بنر در پایانه های اتوبوسرانی و  سایر نقاط  شهر اشاره کرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل اظهار داشت: با توجه به شناخته شدن اهوازبه عنوان دروازه ورود تشیع، همکاری با شورای هیات‎های عزادرای، همکاری با مساجد و حسینیه ها ، همکاری با گروه پخش زنده اینترنتی عزاداری در روز تاسوعا و عاشورای حسینی و آذین کردن و سیاهپوش کردن معابر اصلی سطح شهر، اهتزاز پرچم های مشکی بر روی پل ها و برخی معابر و طراحی و نصب بنرهایی با مضمون عاشورا سایر مواردی است که توسط شهرداری اهواز جهت استقبال از ماه محرم در حال انجام است.

حاتمی کاکش افزود: همچنین  پاکسازی عمومی جهت استقبال از این ماه شامل شستشو و پاکسازی مسیرها، هرس درختان و جمع آوری نخاله های مازاد از معابر، لایروبی جوی ها و… انجام شد.

وی در خصوص فعالیتهای معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري اهواز تصریح کرد:  معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري با همكاري معاونت هاي فرهنگي مناطق هشتگانه برنامه ها و عزاداري هايي از جمله اجراي مراسم تعزيه خواني براي شهروندان در مناطق هشتگانه را برگزار می نماید تا بتوانند بيش از پيش با سيره زندگي ائمه اطهار آشنا شوند و مراسم پرفيض زيارت عاشورا براي پرسنل در مناطق هشتگانه و شهرداري مركز برگزار مي گردد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار