امسال 1259 معلم نمونه در شهرستان ها داشته ایم که به هرکدام مبلغی به میزان 3 میلیون ریال اهدا شد .معلمین نمونه در سطح استان 181 نفر بودند که به هرکدام از آنان نیز 5 میلیون ریال اهدا شد

"> 181 معلم نمونه در خوزستان / 21 معلم نمونه کشوری
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۶

امسال 1259 معلم نمونه در شهرستان ها داشته ایم که به هرکدام مبلغی به میزان 3 میلیون ریال اهدا شد .معلمین نمونه در سطح استان 181 نفر بودند که به هرکدام از آنان نیز 5 میلیون ریال اهدا شد

 

شوشان : معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان طرح بیمه طلایی آموزش و پرورش را یکی از بهترین طرح های وزارت آموزش و پرورش در بعد تسهیلات دانست و گفت :امسال سومین سال اجرای طرح بیمه طلایی است که 118 هزار نفر همراه افراد تبعی زیر پوشش را شامل می شود .

سیروس خدادادی در گفت و گوی اختصاصی با شوشان گفت : در این طرح سرجمع 175 هزار ریال برای کارمند هزینه در پی دارد که سهم آورده کارمند  هشتاد و پنج هزار ریال در ماه است و مابقی آن توسط دولت پرداخت می شود .

وی در ادامه بیمه طلایی را نوعی بیمه تکمیلی برای پوشش هزینه های پزشکی دانست و افزود : این طرح اعمال جراحی عمومی و تخصصی را تا سقف تعرفه های مصوب شامل می شود و کلیه هزینه های عینک ،زایمان ،دندان پزشکی و عمل لیزیک چشم را تا سقف تعیین شده نیز در بر می گیرد.

خدادادی کلیه پرسنل رسمی و پیمانی  آموزش و پرورش را 58400 نفر و پرسنل قراردادی را 2318 نفر عنوان کرد و افزود : از این میان حدود 2 هزار و 100 نفر نیروی اداری و مابقی کادر آموزشی هستند .

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش در رابطه با عدم حضور آموزش و پروش در استخدامی های اخیر گفت : آموزش و پرورش تنها دستگاهی است که از اعتبارات ملی استفاده می کند بنابراین برای استخدام نیاز به مجوز از وزارت متبوع دارد.

وی در رابطه با هوشمند سازی مدارس گفت : هوشمند سازی مدارس یک پروسه 5 ساله است که در سال گذشته موفق شدیم حدود 20 درصد مدارس را هوشمند کنیم و در صدد می باشیم که این میزان را تا پایان سال 91 به 50 درصد برسانیم و تقریبا 10 هزار نیرو می بایست در این زمینه آموزش های لازمه را ببینند.

خدادادی گفت : امسال 1259 معلم نمونه در شهرستان ها داشته ایم که به هرکدام مبلغی به میزان 3 میلیون ریال اهدا شد .معلمین نمونه در سطح استان 181 نفر بودند که به هرکدام از آنان نیز 5 میلیون ریال اهدا شد و در نهایت 21 معلم نمونه کشوری داشتیم که در نهایت به هرکدام از آنان نیز مبلغ 10 میلیون ریال به علاوه یک سفر حج تعلق گرفت .

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش در رابطه با وام های تعلق گرفته به کارکنان این سازمان گفت : وامی به نام وام ضروری از محل صندوق ادارات پرداخت می شود که حداقل میزان آن 40میلیون ریال و حداکثر آن 80 میلیون ریال می باشد این وام بدون سود و بدون نیاز به ضامن ویاچک است که به خود اعضای صندوق تعلق می گیرد.

علاوه بر آن به کلیه فرهنگیان شاغل و بازنشسته بابت خسارت ناشی از سرقت ،آتش سوزی و حوادث غیر مترقبه تا سقفی معین کمک بلا عوض می شود .از طرفی از طریق بانکها وام قرض الحسنه یا اعطای تسهیلات وام خودرو به افراد می دهیم .

وی اعطای تسهیلات سال 90 را به این شرح دانست :در سال گذشته وام قرض الحسنه یک میلیون تومانی به 18656 نفر و وام خرید خودرو 7 میلیون تومانی به 325 نفر داده شد.

همچنین در سال گذشته 1600 377 237 ریال کمک بلا عوض و 263 563 168 446 ریال وام ضروری بدون بهره به متقاضیان داده شد و 183 دستگاه خودروی لیزینگ از طریق صندق ذخیره فرهنگیان در اختیار فرهنگیان عزیز قرار گرفت .

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار