شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
امام جمعه دزفول خواستار شد:
انتظار می رود تمام مفاد نامه مقام معظم رهبری اجرا شود و مسوولان نیز جواب قاطعانه ای به تهدیدهای دشمن دهند.
دزفول-ایرنا-امام جمعه دزفول با اشاره به ناامنی های اخیر در این شهرستان خواستار اجرای حکم اعدام برای عاملان ناامنی از سوی قوه قضاییه شد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول در مسجد امام خمینی (ره) افزود:در هفته گذشته شاهد اتفاق غم انگیز حمله تروریستی توسط فرزندان ابوسفیان به عزاداران حسینی در صفی آباد بودیم که منجر به شهادت دو تن از عزاداران دوستدار اهل بیت (ع)شد.

وی افزود:دشمن با این اقدامات تصور می کند عزاداران از عزاداری دلسرد می شوند ولی با حضور گسترده مردم در آیین تشییع و خاکسپاری آنها نقشه های آنها نقش برآب شد .

امام جمعه دزفول ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در آیین خاکسپاری این دو شهید در شهر صفی آباد اظهار کرد:با وجود تلاش نیروهای انتظامی روزانه شاهد گزارشاتی از زورگیری و سرقت از افراد ناتوان هستیم که شایسته دزفول نیست و سارقان جرات سرقت و زورگیری پیدا کرده اند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به اینکه در دو هفته گذشته بیش از 10 مورد سرقت از افراد گزارش شده است گفت:این سرقت ها و ایجاد ناامنی حکم محارب را دارد که باعث ایجاد ترس در جامعه می شود و باید حکم اعدام آنها توسط قوه قضاییه اجرا شود.

خطیب جمعه دزفول در فراز دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول به ائتلاف ایران ،عراق،سوریه ،یمن ،بحرین اشاره کرد و گفت:جوانان فلسطینی در انتفاضه سوم با سنگ در مقابل سلاح های دشمن ایستادند و ناجوانمردانه به شهادت رسیدند و برخی کشورها همچنان سکوت اختیار کرده اند.

وی در خصوص فاجعه منا نیز گفت:بر اساس آمار رسمی دولت سعودی هفت هزار و600 نفر از حجاج در فاجعه دردناک منا دچار حادثه شدند که فاجعه ای بزرگ برای ملت اسلامی بود و نباید به فراموشی سپرده شود و مسوولان باید تمام تلاش خود را بکنند تا این فاجعه تکرار نشود.

امام جمعه دزفول ضمن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی گفت:امسال تاسوعا و عاشورای حسینی شور و حال دیگری دارد و بر خلاف نیرنگهای دشمن آیین های عزاداری با شور وشکوه بیشتری برگزار می شود .

وی تنها راه ایستادگی در برابر دشمنان و کینه توزان را اندیشه حسینی و شور عاشورایی دانست و گفت:مسیر حرکت و هدف جامعه باید توسط مکتب عاشورایی شکل گیرد و فرهنگ عاشورایی در جامعه حکم فرما شود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی ارسال نامه مقام معظم رهبری به ریاست جمهوری درخصوص برجام و سرنوشت کشور را بیانگر شناخت عمیق رهبری به مسایل روز دانست و گفت:رهبری در این نامه همواره مسوولان را به گرفتن ضمانت از دشمن تشویق کرده است زیرا امریکا ایران را به رعایت همه تعهدات ملزم کرده و بعداز راست آزمایی آژانس خود به تعهدات عمل می کند که نباید به انها اعتماد کرد.

وی با اشاره به اینکه مسوولان آمریکایی تهدیدهای جدید علیه ایران را اعلام کرده اند گفت:انتظار می رود تمام مفاد نامه مقام معظم رهبری اجرا شود و مسوولان نیز جواب قاطعانه ای به تهدیدهای دشمن دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار