شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از اعمال محدودیت ترافیکی اهواز در روز عاشورا خبر داد.
 
سرهنگ عادل مجدمی اظهار کرد: همکاران ما از ساعت 5:30 صبح روز عاشورا محدودیت های ترافیکی را در مسیرهای تعیین شده، اعمال می کنند.
 
وی گفت: اولین محدودیتی ترافیکی از خیابان شریعتی، میدان شریعتی(میدان آخر آسفالت) تا تقاطع نهج البلاغه است که مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب مسدود می شود و کلیه مسیرهای فرعی ورودی به این خیابان نیز مسدود خواهد شد.
 
وی افزود: خیابان آزادگان از حرم علی بن مهزیار اهوازی تا میدان شهدا و در ادامه تا سه راهی آزادگان، مسیر رفت و برگشت مسدود می شود و به خودروها اجازه تردد داده نخواهد شد و تنها مسیر حرکت هیات های عزاداری است.
 
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: در خیابان رضوی مقابل مسجد توحید، موازی ریل قطار از پل راه بند تا بلوار ساحلی عامری نیز محدودیت اعمال می شود. خیابان رضوی مسیر غرب به شرق از سمت بلوار ساحلی به سمت خیابان 24 متری مسدود خواهد بود.
 
وی بیان کرد: بلوار آیت الله بهبهانی از میدان خلیج فارس (دروازه) تا چهار راه آبادان در مسیر شمال به جنوب مسدود است. بلوار ولایت از میدان ولایت ابتدای خیابان حصیرآباد به سمت پل راه بند و در ادامه تا خیابان نهج البلاغه تا انتهای پل هفتم هر دو مسیر رفت و برگشت مسدود است.
 
مجدمی گفت: خیابان آیت الله طالقانی از سه راهی طالقانی تا میدان شهدا نیز در روز عاشورا مسدود است. مسیر پل چهارم از میدان موسوی به سمت سه راهی آزادگان نیز محدودیت اعمال می شود. طول بلوار چمران، مسیر رفت و برگشت از فلکه سوم کیانپارس تا تقاطع خیابان 9 نیز محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.
 
وی بیان کرد: از ساعت 5 صبح روز عاشورا نیز توقف کلیه خودروها و موتورسیکلت ها در مسیرهای اعلام شده، ممنوع است و در صورت توقف، خودور به پارکینگ انتقال داده خواهدشد.
 
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: از همشهریان درخواست می شود با توجه به ایام سوگواری امام حسین(ع) و حضور هیاتهای عزاداری و سوگواری در خیابان ها، همکاری لازم را بیش از پیش با پلیس داشته باشند و سعی کنند با وسایل حمل و نقل عمومی تردد کنند.
 
وی در ادامه عنوان کرد: معمولا مراسم تا پس از نماز ظهر روز عاشورا طول می کشد و این محدودیت ها تا پس از نماز تا ساعت 14 اعمال خواهد شد.
 
مجدمی گفت: در روز تاسوعا نیز محدودیت ترافیکی بیشتر به صورت مقطعی و با توجه به عبور هیات های عزاداری اعمال می شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار