اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
«حاکم الزلمی»، رئیس کمیته دفاعی و امنیتی مجلس عراق اعلام کرد: دولت کشورش به روسیه اجازه داد کاروان‌های داعش را که از سوریه وارد عراق می‌شوند، هدف قرار دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رئیس کمیته دفاعی و امنیتی پارلمان عراق خبر داد دولت این کشور به روسیه اجازه داد کاروان‌های داعش را در خاک عراق هدف قرار دهد.

در حالی که حملات روسیه به مواضع داعش و تروریست‌ها در سوریه ادامه دارد، یک مقام عراقی از اجازه دولت بغداد به مسکو برای هدف قرار دادن داعشی‌ها در خال عراق خبر داده است.

رئیس کمیته دفاعی و امنیتی پارلمان عراق به خبرگزاری آناتولی ترکیه گفت، دولت عراق به روسیه اجازه داد کاروانهای داعش را که از سوریه وارد عراق می‌شوند در خاک عراق هدف قرار دهد.

«حاکم الزلمی» ضمن اعلام حمایت از اجازه هدف قرار دادن داعش توسط روسیه در خاک عراق تاکید کرد که چنین اقدامی سبب قطع مسیرهای تدارکاتی و ارتباطی داعش و تضعیف تروریستها خواهد شد.

این خبر در حالی مطرح می‌شود که پیشتر رسانه‌ها و مقامات مختلف خبر ایجاد یک مرکز هماهنگی مقابله با داعش و تروریستها توسط ایران، روسیه، سوریه و عراق در بغداد را مخابره و اعلام کرده بودند
برچسب ها: بغداد ، روسیه ، داعش
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار