شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۰۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
امام جمعه شهرستان هندیجان در خطبه های نماز جمعه گفت: تاسوعا و عاشورای حسینی را به شیفتگان حضرت سیدالشهداء تسلیت می گوییم.

حجت السلام و المسلمین علی شمیل پور در خطبه های  نماز جمعه  شهرستان هندیجان افزود: حضرت امام حسین (ع) در واقعه کربلا هیچ وقت از دشمن مهلت نخواست مگر آنکه در شب عاشورا آن هم برای بر پا کردن نماز و  عبادت بود که  پیام عاشورا همین  برگزاری نماز و بر پایی آن است. به حسینیه ها و مکان هایی که از مردم  پذیرایی می کنند توصیه    می شود که بعد از اقامه  نماز از مردم  پذیرایی کنند.

وی در ادامه تاکید کرد:  نامه تاریخی مقام معظم رهبری در مورد برنامه هسته ای به رئیس جمهورکه 9 بند داشته و  باید به آن عمل شود. شما شاهکار نکردید این حقی است که  ملت ایران به ظلم و زور  از آن گرفته شده است و بدانید آمریکا همیشه شیطان بزرگ است و قابل اعتماد نیست.

مقام معظم رهبری  به نامه های  او با ما  اشاره کرد که آمریکا قصد  برا ندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد اما در فتنه 88  حوادث دیگری  ثابت شد که آنها از اساس دروغ می گویند و دنبال براندازی نظام ما هستند.

امام جمعه اضافه کرد: رهبری در نامه خود اشاره کردند باید از آمریکا و اتحادیه اروپا  تضمین کتبی  اخذ شود که تحریم ها را  لغو  می کنند.

شمیل پور تاکید کرد:  ترس ما  از تحریم نیست، ما از زمان امام حسین(ع) تحریم را یاد گرفتیم و با همین تحریم بزرگ شدیم مگر آب در چند متری امام حسین (ع) نبود که آب را از امام  تحریم کردند اما ایشان دست  بیعت به دشمن نداد و هی هیات من الذله سر داد. و همه مسئولین باید از پیام های عاشورا درس بگیرند و  به فکر دوستی و صلح  با دشمنان نباشند دشمنان انقلاب دنبال نفوذ در کشور ما هستند.

امام جمعه با اشاره به آزادی اسرا و مفتودان گفت: مسئولین ادارات هندیجان  باید به خانواده های  ایران و مفقودان رسیدگی کنند  و آنها را  پشت سر جا  نگذارند. مسئولین دستاوردهای انقلاب و  نظام بخصوص حضرت  امام خمینی (ره) را فراموش نکنند.

وی در پایان  خاطر نشان کرد: در ماه محرم سال آینده  به چادر ها و خیمه ها نیاز نداریم تجمع جوانان در این چادرها مناسب نیست اگر هم قرار باشد برپا شود در کنارمساجد و با اجازه برپا شود. این چادر ها باعث شده اند که مساجد را به حاشیه بکشند. به جای نشستن در خیمه ها ، نیم ساعت وقت بگذارید در مساجد بنشینید و  به سخنرانی ها گوش کنید تا بدانید امام حسین چه کسی بود و چه کرد و هدفش چه بود، مراسمات را با شعور شور حسینی برپا کنید.

امام جمعه هندیجان با هشدا به برپا کنندگان چادرها و خیمه ها گفت: مگر هدف سید الشهداء بر پا نگه داشتن نماز و دین  اسلام نبود؟ چرا به هنگام نماز  اذان پخش نمی کنید؟ چرا به وقت استراحت مردم آهنگ پخش می کنید و  برای مردم در کوچه و خیابان مزاحمت ایجاد می کنید و مساجد و سنگرها را خالی می گذارید نباید مساجد و سنگر ها را خالی بگذارید.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
comment
0
2
comment افرین بر امام جمعه هندیجان.حرف کاملا درستی است.
comment
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
comment
0
2
comment رحمت بر پدر و مادرت
حرف دل مارا زدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار