اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در  منطقه خوزستان

مرحله مقدماتی بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با شرکت کارکنان ، همسران وفرزندان منطقه خوزستان در اهواز برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه خوزستان، محمد قنبریانی مسئول دارالقرآن منطقه با بیان این مطلب گفت: در اين مرحله حدود 320 نفر در 7 گروه و7 رشته در قسمت برادران و خواهران به  رقابت پرداختند.

قنبریانی در ادامه ضمن اشاره به اینکه این مسابقات به منظور اشاعه فرهنگ قرآن در بین خانواده ها و کارکنان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ،منطقه خوزستان هر ساله برگزار می شود، اظهار داشت : صحیح خوانی قرآن کریم، قرائت ، تفسیر، اذان ، نهج البلاغه، ترتیل و حفظ از رشته های این دوره  از مسابقات بوده است.

وی در ادامه افزود : داوری این دوره از مسابقات در قسمت برادران را آقایان قاسم مقدمی ، منصور کریمی  ،ناجی حیدری ، جاسم شمیری، محمود یزدی ، اسلام موسوی  ،صالح دغاقله ،سید جاسم موسوی و در قسمت خواهران خانم ها نرگس سالمی ،ایمانه تمیمی ، لیلا لویمی ،زهرا سلطانی ،بشرا عطیوی از دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان انجام شده است.

مسئول دارالقرآن منطقه خوزستان با بیان اینکه این مسابقات در رده های مختلفی سنی کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان به صورت کتبی و شفاهی برگزار شده است عنوان کرد:سطح این دوره از مسابقات خوب و با توجه به استقبال خوب کارکنان وخانواده ها از این دوره مسابقات پیش بینی می شود در سالهای آینده سطح مسابقات بسیار بهتر برگزار و رقابت بیشتر گردد.

در پایان لازم به ذکر است که 35 نفر از مجموع شرکت کنندگان (16 نفر خانم و 19 نفر آقا) به مسابقه نیمه نهایی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران راه یافتند.



افشین گودرزی
خبرنگار روابط عمومی منطقه خوزستان

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار