اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
مدیرکل پدافند غیر عامل خوزستان خبر داد:
طرح جامع پدافند غیر عامل با رویکرد جدید و با توجه به نقاط ضعف و قوت قبلی تدوین می شود.
شو شان:مدیرکل پدافند غیر عامل خوزستان گفت: طرح جامع پدافند غیر عامل با رویکرد جدید و با توجه به نقاط ضعف و قوت قبلی تدوین می شود.

به گزارش شوشان محمد حری ظهر یکشنبه در نشست خبری هفته پدافند غیر عامل در سالن جلسات معاونت امنیتی انتظامی اظهار کرد: مستند سازی تجربیات در حوزه غیر نظامی و آنچه در حوزه دفاع مقدس مستند سازی شده نگاه به خط مقدم و حوزه نظامی بوده است.

وی افزود: تلاش می کنیم مدیریت غیرنظامی و مردمی را در آن دوره در گام اول مستند سازی و در چارچوب یک فرآیند علمی نکات مثبت را استخراج و آنها را به مدیران نسل جوان منتقل کنیم. 

مدیرکل پدافند غیر عامل خوزستان در خصوص برگزاری همایش پدافند غیر عامل و فلسفه 
برگزاری همایش مدیریت تامین پایدار و امنیت انرژی با رویکرد پدافند غیر عامل گفت: خوزستان پایتخت انرژی کشور است و مصونیت بخشی به بحث انرژی و استفاده از مقوله انرژی در تامین امنیت علت اصلی ورود به این حوزه است.

حری تصریح کرد: با هدف تولید ادبیات در این حوزه وارد شدیم و پدافند غیر عامل در مفاهیم و مباحث کلی باید با حوزه های تخصصی پیوند بخورد و در این هفته تلاش داریم بحث آموزش و فرهنگ سازی را در حوزه های تخصصی و عمومی ترویج کنیم.

وی ادامه داد: طرح جامع پدافند غیر عامل با رویکرد جدید با توجه به نقاط ضعف طرح قبلی تدوین می شود ضمن این که نواقص طرح جامع پدافند غیر عامل رفع شده است و مشاور طرح هم ملزم به تعامل با 12 کار گروه شورای پدافند غیر عامل شده است.

مدیرکل پدافند غیر عامل خوزستان گفت: تفکر پدافند غیر عامل باید در ذهن مسئولان و مردم نهادینه و حوزه کارشناسی در پدافند غیر عامل باید فعال شود اما متاسفانه در این حوزه ضعف دانش داریم.

حری گفت: قرارگاه زیستی،سایبری و پرتویی در کشور دایر شده است که تنها قرارگاه زیستی و سایبری در خوزستان تشکیل و قرارگاه پرتویی با توجه به وجود نیروگاه هسته ای در بوشهر دایر شده است.

وی اضافه کرد: هر طرح توسعه ای جدید در خوزستان باید با ملاحظات پدافند غیر عامل اجرا شود و در استان برای اولین بار سال قبل اجرایی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار