اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹
شهردار اهواز:
تشکیل شورای عالی سرمایه گذاری در شهرداری اهواز راهکاری بود که مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر برای تسهیل ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به پروژه های شهری اندیشیده اند.
 شهردار اهواز صبح امروز از پروژه 31 طبقه ای و چند منظوره ی برج بزرگ اکسین ساحلی که با مشارکت بخش خصوصی در حال احداث است بازدید کرد.

در این بازدید سید خلف موسوی مشارکت بخش خصوصی را بهترین راه حل رونق شهر اهواز عنوان کرد و با اشاره به نقش چنین مجموعه های تفریحی و خدماتی و تجاری در پیشرفت شهر اهواز گفت: بخش خصوصی موتور محرک اقتصاد هر کشور است و در توسعه و پیشرفت آن نقش اساسی ایفا می کند.

وی بر استقبال شهرداری اهواز از مشارکت بخش خصوصی جهت عمران شهری تاکید و تصریح کرد: تشکیل شورای عالی سرمایه گذاری در شهرداری اهواز راهکاری بود که مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر برای تسهیل ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به پروژه های شهری اندیشیده اند.

شهردار اهواز ضمن اشاره به جامع بودن این پروژه که مشتمل بر هتل پنج ستاره، بزرگ ترین شهر بازی مسقف اهواز و 15 طبقه اداری و تجاری است نیاز شهر به مجموعه هایی از این دست را ضروری دانست و تاکید کرد: سرمایه گذار بخش خصوصی برای انجام پروژه هایی از این دست باید اطمینان خاطر و اعتماد لازم را داشته باشد و ما در شهرداری تمام تلاش خود را می کنیم که بسترهای مناسب را برای ایجاد چنین اطمینان خاطری فراهم کرده و چالش های پیش روی آنان را رفع کنیم.

در جریان این بازدید، مسئولان پروژه ی برج بزرگ اکسین ساحلی در گزارشی از روند اجرای این پروژه ،شهردار اهواز و هیئت همراه وی را در جریان چند و چون پیشرفت کار قرار دادند.

لازم به ذکر است، پروژه ی برج بزرگ اکسین ساحلی در 31 طبقه و به ارتفاع 160 متر در ساحل شرقی کارون و در نزدیکی هتل پارس  با ویژگی پنج طبقه پارکینگ، هشت طبقه تجاری، دو طبقه شهر بازی و هتل پنج ستاره در 7 طبقه در حال احداث است و این پروژه بزرگ ترین برج جنوب غرب کشور خواهد بود.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار