شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
موسوی همچنين توجه به محيط زيست و بهداشت و سلامت اين مناطق را مهم عنوان نمود و بيشترين توجه و رسيدگي به اين امر در جهت حفظ محيط زيست و بهداشت آن به منظور تامين سلامت روحي و رواني شهروندان را از جانب مسئولين امر خواستار شد .
 در اين بازديد مشكلات و تنگناهاي محلات بررسي گرديد و سطح تاثيرات مثبت و پيشبرد خدمات رساني بهتر به شهروندان مورد ارزيابي قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه شش شهرداري اهواز :در ساعات اوليه امروز ،  سيد خلف موسوي شهردار كلان شهر اهواز به همراه دغاغله مدير منطقه شش و تني چند از مسئولين با هدف بازديد از سطح پيشرفت پروژه هاي فعال منطقه شش در اين منطقه حضور به هم رسانيد .

در اين بازديد مشكلات و تنگناهاي محلات بررسي گرديد و سطح تاثيرات مثبت و پيشبرد خدمات رساني بهتر به شهروندان مورد ارزيابي قرار گرفت .

شهردار اهواز ، خدمت رساني به شهروندان اين محلات را امري مهم توصیف كرد و گفت : يكي از اولويتهاي مهم و اصلي شهرداري و مسئولين رسيدگي به مشكلات اساسي و ارائه خدمات ارزنده به اين مناطق و نيز كاهش معضلات موجود مي باشد که اين امر نيازمند همكاري همه جانبه دستگاه هاي نظارتي و اجرايي و همچنين حضور و مشاركت فعال شهروندان است .

وي همچنين توجه به محيط زيست و بهداشت و سلامت اين مناطق را مهم عنوان نمود و بيشترين توجه و رسيدگي به اين امر در جهت حفظ محيط زيست و بهداشت آن به منظور تامين سلامت روحي و رواني شهروندان را از جانب مسئولين امر خواستار شد .

مهندس سيد خلف موسوي شهردار كلانشهر اهواز، ادامه روند پروژه هاي آسفالت و احداث جوي هاي روباز خيابانها و معابر منطقه را با جديت خواستار شد و گفت : آسفالت خيابانها و معابر از نيازهاي اساسي و اوليه مي باشد و اين حق مسلم هر شهروندي است كه از اين خدمات بهره مند گردد تا موجب رفاه و آسايش حال شهروندان  و سهولت در تردد خودرو ها شود .

وي در پايان از ساختمان اداري شهرداري منطقه شش نيز ديدن نمود .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار