شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۱۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
زنگنه: مشعل ها آسمان خوزستان را سیاه کرده اند و درخور شان نیستند
افزایش تولید حرفه ای و پایدار برای رسیدن به سقف قبل از تحریم ها یک ضرورت تاریخی و پاسخ محکمی است به دشمن و کسانی که نمی خواهند سربلندی ملت ایران را ببینند.



شوشان: وزیر نفت در سفر به جنوب به ضرورت سرمایه گذاری در استان خوزستان تاکید کرد. مهندس زنگنه با اشاره به اقتصادی بودن سرمایه گذاری در بخش بالادستی این استان یادآور شد:  ما تا حد امکان از منابع داخلی در اختیار برای توسعه مناطق نفتخیز تامین اعتبار می کنیم اما این کافی نیست، از این رو جذب سرمایه گذار خارجی را برای توسعه میادین ، روزآمد نمودن تاسیسات و نوسازی تلمبه خانه ها و خطوط لوله ضروری می دانم.

وزیر نفت با اشاره به ضرورت ادامه طرح حذف مشعل های سوزا (No flearing) جمع اوری و فرآورش گازهای همراه را یکی از اولویت های اصلی وزارت نفت در مناطق نفتخیزجنوب برشمرد و گفت: مشعل ها آسمان خوزستان را سیاه کرده اند و در خور شان نیستند باید سریعا به فکر رفع این مشکل بود.

عمل به مسئولیت های اجتماعی شرکت و توجه به توسعه پایدار از دیگر نکات مورد اشاره وزیر نفت در سفر به خوزستان بو، وی در این رابطه گفت: در قالب قراردادهای جدید نفتی بتوان حجم قابل توجهی از منابع را جذب و در استان خوزستان سرمایه گذاری کرد تا زمینه کسب و کار و خشنودی بیشتر مردم فراهم شود.

وزیر نفت با اشاره به آمادگی مناطق نفتخیزجنوب برای از سرگیری تولید به میزان قبل از تحریم ،این آمادگی را ناشی از کار مستمر و فعالیت شبانه روزی در دوره تحریم برشمرد و قابل تقدیر دانست، از این رو مناطق نفتخیز با غیرت و همت و تلاش آقای عالی پور و هیات مدیره و کارکنان این شرکت در مدت تحریم طاقت فرسا بوده و قابل ستایش است.

وی با اشاره به ضرورت بازگشت ایران به جایگاه قبل از تحریم در بین کشورهای عضو اوپک گفت: افزایش تولید حرفه ای و پایدار برای رسیدن به سقف قبل از تحریم ها یک ضرورت تاریخی و پاسخ محکمی است به دشمن و کسانی که نمی  خواهند سربلندی ملت ایران را ببینند.انها که مدام می گویند ایران تا سه سال آینده توان افزایش قابل توجه تولید ندارد منتظر بازگشت زودهنگام ما به سقف قبل از تحریم ها باشند.

وی با اشاره به نقش و مسئولیت تاریخی مناطق نفتخیزجنوب در این برهه و مقایسه ان با حماسه و ایثار مردم در دوران دفاع مقدس گفت: افزایش تولید پایدار برای  جمهوری اسلامی ایران حیثیتی است و برای حفظ هویت ملی ما اهمیت دارد، به همین دلیل ما حرکت و تکاپو در صنعت نفت را به مثابه تحرک اقتصادی در تمام ارکان کشور می دانیم و این را فقط مزیت اقتصادی نمی دانیم ، نفت کالایی راهبردی است که فرصت تولید آن قدرت سیاسی و اقتدار بین المللی را هم به همراه دارد بنابراین سرمایه گذاری در این صنعت هم اقتصادی است و آینده این کشور را تضمین می کند هم به افزایش ضریب امنیت ملی ما  کمک می کند. لذا کمک به تسهیل سرمایه گذاری با رعایت منافع و مصالح ملی ،خدمت بزرگی به کشور است.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
comment
0
0
comment در روانه شدن هزاران نفر از مردم اهواز به بیمارستانها بعد از اولین باران های پاییزی نقش فعالیتهای وزارت نفت بسیار پر رنگ است؛ متاسفانه این وزارتخانه فقط به استخراج نفت خوزستان فکر میکند و به سلامت مردم کوچکترین توجهی ندارد!!
comment
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
comment
0
0
comment وعده و وعید. ایا چاهای خود را از هورالعظیم جمع اوری کردید؟
ایا سهم نفت را دادید؟
ای بابا....
خوزستانی نمانده است دیگر
لطفا چاپ کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار