شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۱۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۵
در پی بحران تنفسی در اهواز
دکتر علی خدادادی تصریح کرد: در صورت بروز مجدد عارضه تنفسی و نیاز به ارائه خدمت، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر خوزستان به عنوان معین وزارت بهداشت در طرح تحول نظام سلامت از آمادگی بالایی برخوردار هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از آماده باش عوامل امدادی این جمعیت در راستای امدادرسانی احتمالی به افراد دارای مشکلات تنفسی در سراسر استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، دکتر علی خدادادی که به همراه دکتر ایرج نظری معاون درمان دانشگاهعلوم پزشكي جندي شاپور اهواز از بخش های اورژانس حاد و داخلی بیمارستان های امام خمینی(ره)، گلستان و حضرت فاطمه زهرا(س) بازدید کرد، از آمادگی امدادگران هلال احمر استان در راستای امدادرسانی به افراد آسیب دیده خبر داد.

وی در حاشیه بازدید از مراکز درمانی اهواز گفت: نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان با توجه به بارش های شدید باران و هشدار هواشناسی در بروز سیلاب و آب های خروشان از روزهای گذشته در آماده باش کامل بسر می برند که در روزهای اخیر نیز عملیات هایی در برخی از مناطق استان انجام داده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به مراجعه‌ بیماران تنفسی به بیمارستان‌ها، افزود: با توجه به اندازه‌گیری pH آب باراندر پی بارش های اخیر، اصطلاح باران های اسیدی درست نیست و آنچه مسلم است، موادی در هوا وجود دارد که می‌توانند در هنگام بارندگی مجاری تنفسی را تحریک کرده و باعث اسپاسم و گرفتگی مجاری تنفسی شوند.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز با بیان اینکه تا ظهر امروز بیش از 8 هزار نفر به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند، اظهار کرد: هم استانی های عزیز می بایست در هنگام  بارندگی به جز در موارد اضطرار از منازل خارج نشده و به ویژه افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای تنفسی، خانم‌های باردار، افراد سالمند و کودکان لازم است که کمتر در معرض هوای آزاد قرار بگیرند تا دچار مشکل نشوند.

رییس کارگروه امداد و نجات و آموزش همگانی مدیریت بحران استان تصریح کرد: در صورت بروز مجدد عارضه تنفسی و نیاز به ارائه خدمت، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر خوزستان به عنوان معین وزارت بهداشت در طرح تحول نظام سلامت از آمادگی بالایی برخوردار هستند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
سید مجید نوری زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
comment
0
0
comment سلام علیکم بنده به عنوان امداد گر از مدیر عامل جمعیت هلا ل احمر اسنان تشکر ویِژه داریم ایشان درموقع بارندگی ازشعب شهرستانها بازدید داشتند واز امادگی نیروهاوروحیه خوبی هم پرسنل هم داوطلبان ازاین حرکت خوب مدیر لذت بردند وتشکر کردند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار