شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۱

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان از استخدام 131 نیروی متخصص بهداشتی و درمانی در حوزه مناطق زیرپوشش دانشکده علوم پزشکی این منطقه خبر داد.

احسان‌الله منفردنیاکی اظهار کرد: زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی نیروهای مورد نیاز دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان روزهای 23 و 24 خردادماه است.

وی از محل دریافت کارت آزمون ورود به جلسه این دانشکده گفت و افزود: سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی‌شاپور اهواز در روزهای اعلام شده آماده حضور متقاضیان برای دریافت کارت بوده و زمان برگزاری آزمون نیز در روز دریافت کارت اعلام می‌شود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان در همین خصوص اضافه کرد: 131 نفر در این آزمون، برای اشتغال در مناطق زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان، همچون شادگان، اروندکنار و هندیجان در نظر گرفته شده‌اند.

وی با اشاره به جذب پزشک عمومی و متخصص در آزمون پیش‌رو افزود: چهار پزشک عمومی و پزشکان متخصص در رشته‌های زنان و زایمان، جراحی عمومی، داخلی، اطفال، بیهوشی و رادیولوژی بعد از پشت سر گذاشتن مراحل استخدام، جذب دانشکده علوم پزشکی آبادان می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 25 پرستار در اروندکنار و 24 نفر در همین پست سازمانی در هندیجان نیز در این آزمون برگزیده می‌شوند.

منفردنیاکی در ادامه از جذب نیروی پرستار در شادگان خبر داد و گفت: تعداد هشت پرستار نیز برای بخش شهری شادگان و یک نفر نیز برای بخش روستایی این منطقه در این آزمون در نظر گرفته شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار