اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱

آیت الله دکتر محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز، با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) از بیماران مبتلا به تنگی نفس پس از اولین بارش باران عیادت کرد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در حاشیه عیادت از بیماران گفت: امشب موفق شدیم بر بالین عزیزانی که بر اثر باران های اخیر در استان دچار تنگی نفس شده و بدنبال آن در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز تحت مراقبت قرار گرفتند حاضر شده و از نزدیک از آنها عیادت به عمل آوریم.

آیت الله دکتر محسن حیدری با اشاره با رسیدگی مطلوب کادر درمان مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز به حجم بالای مراجعین ادامه داد: با رسیدگی مناسب و به موقع در مراکز درمانی به این بیماران خطر رفع شده و اکثر بیمارانی که دچار تنگی نفس شده بودند بصورت سرپایی مداوا شده و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند و برخی نیز که نیاز به رسیدگی و مراقبت بیشتر داشتند تحت بستری قرار گرفتند.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه به ضرورت رسیدگی سریع دستگاه ها و مسئولین مربوطه برای حل این مشکل در آینده گفت: امیدواریم که به یاری خدا این موضوع در آینده تکرار نشود و خواست ما از همه مسئولین مربوط و خصوصاً سازمان محیط زیست استان این است که هر چه سریعتر فکری جدی برای رفع این معضل داشته باشند و ان شاء الله که با همکاری همه، کاری اساسی در جهت رفع این مشکل صورت بگیرد.

گفتنی است آیت الله دکتر محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری یکشنبه شب 10 آبان ماه با حضور در بخش VIP مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز از نزدیک در جریان روند درمان و رسیدگی به بیمارانی که پس باران های اخیر دچار مشکل تنگی نفس شده بودند قرار گرفت.




نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار