شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲
از ابتدای مهرماه سال جاری تا کنون:
آزیتا دادفر : باتوجه به بحران کم آبی و لزوم تقویت و اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف آب در جامعه، لازم است نهادهای آموزشی از جمله آموزش و پرورش، مراکز بهداشت و... همکاری تنگاتنگی در این خصوص با شرکت آبفا اهواز اعمال نمایند.
شرکت آبفا اهواز با همکاری مراکز بهداشت مناطق از ابتدای مهرماه سال جاری تا کنون با حضور در 18 مدرسه در مناطق حاشیه کلانشهر اهواز اقدام به ارائه الگوهای مدیریت مصرف و یادآوری نکات بهداشتی در این زمینه نموده است.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، آزیتا دادفر رییس آزمایشگاه آب این شرکت که به عنوان مدرس در این برنامه ها حضور می یابد، گفت: متاسفانه در این مناطق عدم آشنایی کافی با فرهنگ مدیریت مصرف آب محسوس است.

آزیتا دادفر افزود: باتوجه به بحران کم آبی و لزوم تقویت و اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف آب در جامعه، لازم است نهادهای آموزشی از جمله آموزش و پرورش، مراکز بهداشت و... همکاری تنگاتنگی در این خصوص با شرکت آبفا اهواز اعمال نمایند.

دادفر در ادامه از برگزاری این برنامه ها در طی سال جاری به صورت فشرده و در 400مدرسه در مناطق حاشیه نشین شرق و غرب کلانشهر اهواز خبر داد و هدف شرکت را فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب  در تمام نقاط به طور یکسان اعلام نمود.

وی همچنین گفت: با توجه به همکاری مراکز بهداشت جهت حضور در مدارس، شرکت آبفا در زمینه ارائه نکات بهداشتی (شخصی و عمومی) ضمن استفاده صحیح از آب به دانش آموزان نیز اقدام می نماید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار