شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۳

هشتمین جشنواره شعر عربی خوزستان در شادگان برگزار می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شادگان از برگزاری هشتمین جشنواره شعرعربی خوزستان به مناسبت نیمه شعبان در این شهرستان خبر داد.

به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان ' نعمت‌ الله رئیسی' افزود: هشتمین جشنواره استانی شعر عربی خوزستان با موضوع انتظار در شهرستان شادگان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری این جشنواره به مناسبت میلاد امام زمان (عج) از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان و با همکاری انجمن شعر نخیل این اداره صورت می‌گیرد.

رئیسی اظهار داشت: شاعران عرب‌ زبان علاقه‌ مند به شرکت در جشنواره شعر عربی می‌توانند اشعار خود را در قالب قصیده به دبیرخانه این جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان ارسال کنند.

وی تصریح کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا 30 خرداد ماه سال جاری می باشد و هر شاعر می‌تواند سه اثر خود را ارائه دهد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شادگان گفت: در هشتمین جشنواره شعر عربی خوزستان دو شاعر برجسته از کشوهای عربی حضور خواهند داشت.

وی در پایان افزود: این جشنواره چهاردهم تیرماه سال جاری در تالار ابن ‌سکیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان برگزار می‌شود


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار