اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
رییس اتاق بازرگانی اهواز;
رییس اتاق بازرگانی اهواز گفت: بانک اطلاعاتی فعالان عضو اتاق پل ارتباطی بین تولیدکنندگان و تجار است که آنها را به هم وصل می کند.
رییس اتاق بازرگانی اهواز گفت: بانک اطلاعاتی فعالان عضو اتاق پل ارتباطی بین تولیدکنندگان و تجار است که آنها را به هم وصل می کند.

به گزارش خبرنگار شو شان شهلا عموری شامگاه یکشنبه در نشست خبری رونمایی از اولین سایت راهنمایی تجاری و گروه بازاریابی اتاق بازرگانی اهواز اظهار کرد: این بانک اطلاعاتی به سه زبان انگلیسی عربی و فارسی طراحی شده است و از فعالان هر حوزه در اتاق به تفکیک تمام اطلاعات وجود دارد.

وی افزود: اتاق بازرگانی اهواز 1200 عضو دارد که 950 نفر از آنها در بخش بازرگانی هستند و 110 نفر هم در بخش صنعت با توجه به حیطه کاری خود فعالیت دارند.

رییس اتاق بازرگانی اهواز گفت: متاسفانه در سال های گذشته بانک اطلاعاتی کاملی وجود نداشت و به همین سبب فعالان تجاری با تولید کنند گان رابطه ای نداشتند.

عموری اضافه کرد: کسانی که در خارج از کشور هستند می توانند با دسترسی آسان به این بانک اطلاعاتی به اطلاعات  کامل هر فعال تجاری عضو اتاق دسترسی و  با آنها ارتباط برقرار کنند.

وی با بیان این که خوزستان استانی صنعتی است و نیمی از اعضای اتاق در بازار عراق فعال هستند و  متاسفانه این بازار نوسان و ریسک زیادی دارد عنوان کرد: اکثر تجار به خاطر  نشناختن بازار هدف یا با برگشت نقدینگی مواجه هستند یا اطلاعات درستی از بازار عراق ندارند و به همین خاطر آمار صادرات به تدریج در حال کاهش است.

عموری با اشاره به این که یکی از ایراداتی که وجود دارد عدم دسترسی اعضای اتاق به بازارهای کشورهای دیگر است ادامه داد: گروه بازاریابی اتاق اهواز  در دو بخش با 6 نفر تشکیل شده که 3 نفر در  بخش پشتیبانی و 3 نفر هم در بخش بازاریابی فعالیت می کنند و هدف این گروه کمک به صادرات کشور و استان است.
 
رییس اتاق بازرگانی اهواز با بیان این که صادرات کل کشور در سه ماه اول 8 میلیارد و 400 میلیون دلار و واردات 7 میلیارد و 400 میلیون دلار است یادآور شد: چون بودجه کشور در سال 94 برای نفت برای سه ماهه اول سال 74 هزار میلیارد تومان بود برای سه ماهه اول سال تنها 10 میلیارد  تومان محقق شده است.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش قیمت نفت باید برای صادرات برنامه ریزی منسجم داشته باشیم تا جبران گذشته ها را بکند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار