شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان :
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: آن طور که انتظار می رود نسبت به سرمایه گذاری در دستگاه های اجرایی حساسیتی که باید وجود داشته باشد وجود ندارد.

شوشان- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان با انتقاد از بخشی نگری در دستگاه های دولتی استان عملکرد آنها را جزیره ای خواند.

به گزارش خبرنگار شوشان امید حاجتی ظهر امروز در ششمسن جلسه ستاد توسعه شیلات استان اظهار کرد: برای تحقق توسعه و عملی شدن مزیت های خوزستان باید نگرش کلی در بدنه مدیراان استان رخ دهد که اگر چنین اتفاقی نیفتد همه با مشکل مواجه می شویم.

وی افزود: آن طور که انتظار می رود نسبت به سرمایه گذاری در دستگاه های اجرایی حساسیتی که باید وجود داشته باشد وجود ندارد و خیلی از دستگاه ها جزیره ای عمل می کنند و فقط به فکر حفظ وضع موجود هستند..

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان تصریح کرد: استان های بالادست رودخانه کارون از ان استفاده می کنند اما ما با وجود آن که در پایین دست آن قرار داریم با قید و بندهای مختلف مواجه هستیم.

حاجتی اضافه کرد: سازمان آب و برق و محیط زیست خوزستان با آن سرعتی که انتظار داریم باید عمل کنند تا تمام مزیت های خوزستان در بخش آبزی پروری عملیاتی شود.

وی با بیان این که در قسمتی از تالاب شادگان که شاید سالانه دو بار به خاطر جزر و مد آب وارد آن شود فردی پیشنهاد استحصال نمک داده که سالانه هزار میلیارد تومان درآمدایجاد می کند گفت: و وی حتی حاضر بود که مددجویان کمیته امداد و بهزیستی را در آن سهامدار کند البته محیطی زیست به این طرح نگاه مثبت دارد و در حال پیگیری آن است ودر تصمیم گیری ها باید هزینه فایده اجتماعی و اقتصادی یکجا دیده شود.

حاجتی با اشاره به پرورش گونه اقتاصدی ماهی تیلاپیا تاکید کرد: چیزی که اقتصادی است نباید به خاطر یک مسئله به کلی حذف شود و خوزستان را از این ظرفیت اقتصادی بی نصیب بگذاریم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان با اشاره به آسیب های ماهی تیلاپیای از گونه زیلی خواستار مقابله با آن توسط محیط زیست استان و استفاده از ظرفیت مراکز پژوهشی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار