شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۶

رئیس اداره آموزش و پرورش سردشت از حضور ۲۵۰ دانش‌آموز سردشتی در مسابقات اندیشمندان کوچک خبر داد.غلامرضا نصرالله‌پور امروز در گفت‌وگو با فارس در بهبهان اظهار کرد: اداره آموزش و پرورش این منطقه در راستای ارتقای سطح تحصیلی و شکوفایی استعدادهای کودکان در مقاطع تحصیلی ابتدایی برنامه‌های مختلف و متنوعی را در دستور کار قرار داده است.

وی در این زمینه نقش خانواده‌ها را بسیار ریشه‌ای قلمداد کرد و افزود: مدرسه به‌عنوان خانه دوم فرزندان ما همواره در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان نقشی اساسی ایفا می‌کند اما پیش از این نقش مؤثر خانواده را نمی‌توان نادیده گرفت.

رئیس اداره آموزش و پرورش سردشت با اشاره به گوشه‌ای از اقدامات این اداره در منطقه تصریح کرد: مسابقات اندیشمندان کوچک در منطقه سردشت با ۲۵۰ اثر از دانش‌آموزان مدارس ابتدایی در دبستان ۱۷ شهریور برگزار شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این اقدام اضافه کرد: هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی استعدادها و توانمندی‌های دانش‌آموزان مقطع ابتدایی است.

نصرالله‌پور با اشاره به استقبال پرشور دانش‌آموزان مقطع ابتدایی از این برنامه گفت: این مسابقات در سطحی بالا و با شور و نشاط بسیار مضاعف برگزار شده است.

وی در پایان خطاب به دستگاه‌های اجرایی منطقه در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان اظهار کرد: باید همه مدیران و مسئولان اجرایی منطقه در راستای برگزاری برنامه‌های مفرح و با نشاط اوقات فراغت جوانان تلاش کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار