شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
نخستین آموزشگاه هتل‌داری در استان خوزستان راه‌اندازی شد و تا یک ماه دیگر دوره‌های آموزشی خود را آغاز می‌کند.
نخستین آموزشگاه هتل‌داری در استان خوزستان راه‌اندازی شد و تا یک ماه دیگر دوره‌های آموزشی خود را آغاز می‌کند.

علی رئوفی، مدیر این آموزشگاه گفت: این آموزشگاه نخستین آموزشگاه هتل‌داری در استان خوزستان و استان‌های همجوار است و با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آغاز به کار کرده است.

وی درباره رشته‌هایی که در این آموزشگاه آموزش داده می‌شوند توضیح داد: آموزش گردشگری، تشریفات، هتل‌داری، آشپزی‌های جدید، مدیریت هتل و رشته‌های دیگری که به میراث فرهنگی، صنایع و گردشگری مربوط می‌شوند در این آموزشگاه انجام می‌شود.

او در عین حال خاطرنشان کرد: هیچ ارگانی حتی خود میراث فرهنگی از این مکان‌های فرهنگی درآمدی ندارند و درآمدزایی نمی‌کنند. در حالی که برای حفاظت نیاز به درآمدزایی است. برای درآمدزایی و برنامه‌ریزی احتیاج به سایت پلن داریم تا از آن منطقه درآمدزایی شود. برای گردشگری هم برنامه‌ریزی نداریم. در حالی که در این زمینه رشته‌ای به نام جغرافیای گردشگری هست که ما آن را در دانشگاه تدریس نمی‌کنیم.

رئوفی اظهار کرد: از دیگر فعالیت‌های ما در آموزشگاه راه‌اندازی و آموزش راه‌اندازی سایت پلن است. راه‌اندازی سایت پلن در درآمدزایی و افزایش توریست آن منطقه‌ای که برای آن پلن تعریف شده کمک می‌کند. برنامه دیگر ما آموزش و راه‌اندازی هتل‌ها و آموزش هتل‌داری از صفر تا صد به صورت علمی است. همچنین برنامه‌ریزی و شناخت مشتری و امکانات را آموزش می‌دهیم چراکه هتل‌داری نیاز به علم گردشگری دارد.

این کارشناس هتل‌داری گفت: دوره‌های آموزشی برای نیروهای خدمات شرکت‌ها، ارگان‌ها و ادارت تدارک دیده‌ایم. ثبت نام برای تمام دوره‌ها به زودی آغاز و کلاس‌های آن تا یک ماه دیگر شروع می‌شوند. این دوره‌ها برای استان خوزستان و استان‌های همجوار است و پس از پایان دوره مدرک معتبری از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به هنرجویان اعطا می‌شود.

منبع:ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار