شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
روابط عمومی باید چه در درون سازمان و چه خارج از سازمان فضای همدلی و همزبانی را همسو با اهداف سازمان ایجاد کند. بنابراین، این شعار برای همه کشور بویژه روابط عمومی ها کاربرد بیشتری دارد.
به گزارش اويل نيوز، زنگنه نقش روابط عمومی ها را در این بخش به عنوان نیروی آگاهی بخش بسیار تأثیرگذار دانست و گفت: امسال با تدبیر مقام معظم رهبری سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده که این راهبرد مهم درواقع فلسفه اصلی و وجودی روابط عمومی هاست که روابط عمومی باید چه در درون سازمان و چه خارج از سازمان فضای همدلی و همزبانی را همسو با اهداف سازمان ایجاد کند. بنابراین، این شعار برای همه کشور بویژه روابط عمومی ها کاربرد بیشتری دارد.
روابط عمومی باید امیدواری در مردم ایجاد کند
وی با اشاره به این که عده ای امید مردم را نشانه می گیرند، اظهار کرد: روابط عمومی های صنعت نفت در همه سطوح باید امیدواری نسبت به آینده را به وجود آورد؛ مرتب می گویند هیچ کاری نشده و هیچ کاری هم نمی شود، بسیار بد است و هر کاری هم می شود می گویند هیچ کاری نشده است. چرا، هم کار شده و کار هم می شود و بیشتر هم خواهد شد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار