شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
رییس هیات گلف خوزستان ادامه داد: با توجه به این که نبود زمین اختصاصی برای تمرین و برگزاری مسابقات بانوان یکی از ضعف های این رشته در استان به شمار می رود امید است در ماه های آینده زمین مناسبی را به همین منظور شناسایی کرده و اعتبار مورد نیاز آن نیز جذب شود.
علیرضا مراد حاجتی از آمادگی بالای تیم های استان برای حضور در رقابت های سوپر لیگ باشگاه های کشور خبر داد و بر رفع مشکلات بانوان استان برای رشد و توسعه در این رشته تاکید کرد و این امیدواری را داد تا در ماه های آینده با احداث یک زمین اختصاصی برای بانوان استان در این بخش نیز شاهد رشد و شکوفایی باشیم.
وی بسترمناسب برای توسعه ورزش بانوان را در خوزستان مطلوب دانست و افزود: بانوان استان در برخی رشته ها به خصوص در ورزش قهرمانی زیرساخت های مناسب را در اختیار دارند اما گلف بازان استان زمین استاندارد و اختصاصی را برای تمرینات خود در اختیار ندارند که این یکی از نقاط ضعف این رشته در سطح استان است.
رییس هیات گلف خوزستان ادامه داد: با توجه به این که نبود زمین اختصاصی برای تمرین و برگزاری مسابقات بانوان یکی از ضعف های این رشته در استان به شمار می رود امید است در ماه های آینده زمین مناسبی را به همین منظور شناسایی کرده و اعتبار مورد نیاز آن نیز جذب شود.
وی بیان کرد:در زمان حاضر باشگاه ملی حفاری یک زمین ۶۵ هکتاری استاندارد را در اختیار بازیکنان تیم های استان قرار داده است و در آبادان نیز زمین مناسبی برای برگزاری مسابقات و تمرینات تیم ها مهیا است.
وی با بیان این که در خوزستان ازنظر زیرساخت ها شرایط لازم برای توسعه این رشته فراهم است گفت: اکنون به دنبال یک زمین مینی گلف برای تمرینات اختصاصی بانوان هستیم که اگر بتوانیم این بستر را برای بانوان استان فراهم سازیم بی شک شاهد رشد قابل توجهی در این بخش خواهیم بود.
مراد حاجتی حمایت مسئولان را برای احداث یک زمین مناسب برای بانوان استان خواستار شد و ابراز امیدواری کرد با کمک استاندار خوزستان بتوانیم بستر مناسب را برای بانوان گلف باز استان فراهم سازیم تا آن ها نیز در محیطی مناسب بتوانند ارتقا پیدا کنند.
وی همچنین از قرعه کشی رقابت های سوپرلیگ گلف باشگاه های کشور به میزبانی خوزستان خبر داد و گفت: با توجه به این که بیشترین سهمیه در رقابت های سوپر لیگ کشور متعلق به خوزستان است رییس فدراسیون پیشنهاد میزبانی قرعه کشی این دوره از مسابقات را به ما داد که روز چهارشنبه قرار است این آیین در اهواز برگزار شود.
وی به حضور حداکثری تیم های خوزستانی در رقابت های سوپر لیگ گلف کشور اشاره کرد و افزود: باتوجه به این که شش نماینده از خوزستان در این رقابت ها حضور دارند بی شک جام قهرمانی این مسابقات مانند سال های گذشته از خوزستان خارج نخواهد شد و این استان همواره یکه تاز گلف ایران خواهد ماند.
در رقابت های سوپر لیگ گلف کشورهشت تیم در دو گروه چهار تیمی حضور داشته که به صورت رفت و برگشت باهم به رقابت می پردازند.
درفصل گذشته این رقابت ها و در مرحله گروهی تیم های ملی حفاری، نفت وگاز مسجدسلیمان و تیم های آزادگان مسجدسلیمان و پرسپولیس این شهر به مرحله نهایی راه یافتند و درخاتمه تیم های نفت وگاز مسجدسلیمان، ملی حفاری و آزادگان مسجدسلیمان مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

برچسب ها: گلف ، بانوان ، زمین ، احداث
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار