شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
این مسابقات به صورت نهایی و با شرکت ۹ تیم ( ماهشهر –آبادان الف وب – امیدیه – شوشتر – بهبهان – باشگاه صنعت نفت اهواز الف وب – توسعه و نیشکر ) در رشته های ۱۰۰ متر آزاد با مانع (انفرادی)، ۵۰ متر حمل آذمک با پای غواصی (انفرادی)، ۱۰۰متر شنای آزاد با پای غواصی (انفرادی)، ۲۵*۴ مترحمل آدمک (تیمی)برگزار گردید
مسابقات لیگ نجات غریق بانوان استان خوزستان ۲۶ مهرماه ۹۴ به میزبانی شهرستان آبادان برگزار شد.
این مسابقات به صورت نهایی و با شرکت ۹ تیم ( ماهشهر –آبادان الف وب – امیدیه – شوشتر – بهبهان – باشگاه صنعت نفت اهواز الف وب – توسعه و نیشکر ) در رشته های ۱۰۰ متر آزاد با مانع (انفرادی)،  ۵۰ متر حمل آذمک با پای غواصی (انفرادی)، ۱۰۰متر شنای آزاد با پای غواصی (انفرادی)، ۲۵*۴ مترحمل آدمک (تیمی)برگزار گردید.
در پایان این رقابتها نتایج زیر به دست آمد:
در ماده اول  ۱۰۰متر شنای آزاد با مانع : الهام عمو آقایی از تیم نفت الف اهواز قهرمان شد و نیلوفر یوسفی از آبادان در جایگاه دوم و راضیه کوه گیلانی از آبادان درجایگاه سوم قرار گرفتند.
در ماده دوم ۵۰متر حمل آدمک با پای غواصی: پرستو صمدی از تیم توسعه ونیشکر مقام اول وغزال فرهادی خواه از نفت اهواز در جایگاه دوم و ماندانا علیمحمدی از تیم نفت اهواز نفر سوم شدند.
ماده سوم شنای ۱۰۰متر آزاد با پای غواصی: الهام عمو آقایی از نفت اهواز در جایگاه اول فروغ بن رشید از آبادان در جایگاه دوم و ارمغان محمدیان از آبادان در جایگاه سوم قرار گرفتند.
ماده چهارم ۲۵*۴ حمل آدمک تیمی:تیم نفت الف اهوا زدر جایگاه اول قرار گرفت در جایگاه دوم تیم آبادان (ب )وتیم توسعه ونیشکر اهواز جایگاه سوم را به خود اختصاص داند.
در مجموع نیز تیم نفت (الف )اهواز با ۵۱امتیاز در جایگاه اول ، آبادان (الف ) با ۴۵ امتیاز در جایگاه دوم و آبادان ب و تیم توسعه و نیشکر مشترکا با ۳۱ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار