شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
رئیس مرکز بهداشت خوزستان به منظور ارزیابی کیفیت ارائه خدمات بهداشتی به زائرین حسینی از پایگاه مراقبت بهداشتی مرز چذابه بازدید کرد

به گزارش وب دا خوزستان، پنج شنبه 14 آبان دکتر شکراله سامان زاده معاون بهداشت دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان به منظور ارزیابی کیفیت ارائه خدمات بهداشتی به زائرین حسینی از پایگاه مراقبت بهداشتی مرز چذابه بازدید کرد.

دکتر سلمان زاده در حاشیه این بازدید اظهار داشت: در جلسه ای با حضور مسئولین محلی شهرستان دشت آزادگان راهکارهای ایجاد هماهنگی با طرف عراقی جهت ارائه خدمات بهداشتی مطلوبتر به زائران مورد بررسی قرار گرفت و امیدواریم خدمات بهداشتی خوبی را به زائرین ایرانی و عراقی ارائه نماییم.

در ادامه رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان از زائرین خواست تا توصیه های بهداشتی را به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماریها رعایت کنند.

وی تصریح کرد: زائران حتما در قالب کاروانها به کشور عراق عزیمت کرده و حداقل دو هفته قبل از سفر نیز واکسن آنفلوآنزا را تهیه و تزریق نمایند. همچنین در طول اقامت در کشور عراق ضمن رعایت بهداشت فردی، از آبهای بسته بندی و غذاهایی که از اماکن مطمئن تهیه شده اند استفاده کنند.

گفتنی است بازدید از مرکز بهداشتی درمانی بستان و همچنین جانمایی اتاق ایزوله در بیمارستان شهید چمران دشت آزادگان از دیگر برنامه های سفر رئیس مرکز بهداشت استان به شهرستان دشت آزادگان بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار