شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۴۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
تشکیل تیم بازرسی میدانی از واحدهای مختلف در بیمارستان رازی به منظور پیشبرد اهداف بیمارستان و آشنا شدن با مشکلات
مهندس سلیمان کمایی مدیر داخلی بیمارستان رازی از تشکیل تیم بازرسی میدانی از واحدهای مختلف در بیمارستان رازی منظور پیشبرداهداف بیمارستان و آشنا شدن با مشکلات به طور مستقیم این تیم از اول مهر 94 خبر داد.

کمایی گفت: طبق برنامه زمان بندی شده هر هفته دو بخش اداری و درمانی مورد بررسی قرار گرفته و مشکلات و نواقص آنها درجلسه بعد از بازید بین اعضاء مورد بحث قرار میگیرد و طبق شرح وظایف، مسئولیت رفع موانع به اعضای حاضر در جلسه محول میگردد.

مدیر داخلی بیمارستان رازی ادامه داد: اعضاء این تیم شامل مدیریت، مترون، معاون آموزشی، معاون درمان، فنی وعمرانی، مسئول خدمات، رئیس امور مالی، رئیس امور اداری، روابط عمومی، تدارکات میباشد.

کمایی در پایان به مهمترین هدف برگزاری بازدید از واحدها اشاره کرد و گفت: کم شدن تردد مسئولین واحدها و پرسنل و همراهان بیمار به حوزه ریاست بیمارستان و سرعت انجام کار ها و رفع مشکلات در سریعترین زمان از مهمترین اهداف تشکیل این تیم است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
امیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
comment
0
0
comment با سلام و خسته نباشید به مهندس امیر سلیمان کمایی که با جدیت و اقتدار در هر پست و سمتی که باشند حلال مشکلات مردم و مدافع حقوق پرسنل در چارچوب قانون می باشند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار