اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
نگاهی کلی:
استقلال اهواز که پس از سقوط به لیگ دو، با خرید امتیاز فولاد نوین صعودی عجیب به لیگ برتر داشت، در ضلع سوم این موضوع قرار دارد

شاید هم خیلی‌ها برای موفقیت فولاد به خاطر سابقه‌اش شانس بیشتری را قایل می‌شدند اما بازی‌های خوب استقلال خوزستان و در نقطه مقابل ناکامی‌های فولاد بسیاری از پیش‌بینی‌ها را به هم زد. استقلال اهواز که پس از سقوط به لیگ دو، با خرید امتیاز فولاد نوین صعودی عجیب به لیگ برتر داشت، در ضلع سوم این موضوع قرار دارد.

استقلال خوزستان؛ 10 هفته بدون باخت
تیم عبدالله ویسی یکی از معدود تیم‌هایی بود که نسبت به فصل گذشته تغییرات بسیاری داشت. بیش از 10 بازیکن لیگ چهاردهم از جمع آنها جدا شدند. او تعداد زیادی بازیکن جوان را به خدمت گرفت و تا اینجای کار هم بسیار عالی نتیجه گرفته است. این تیم فقط یک باخت دارد آن هم در هفته اول مقابل سپاهان در فولادشهر. در واقع شاگردان ویسی 10 هفته اخیر را بدون باخت پشت سر گذاشته و از این بابت در میان 16 تیم لیگ، رکورددار هستند. آنها هر دو دربی رفت را با پیروزی پشت سر گذاشتند. فولاد را با 2 گل و استقلال اهواز را با 4 گل شکست دادند. حالا اینکه استقلال خوزستان تا چه زمانی همین روند صعودی‌اش را ادامه خواهد داد مشخص نیست اما 10 هفته باخت نداشتن هم اتفاقی به دست نیامده است.  آنها تا پایان نیم‌فصل با پدیده، سایپا، گسترش فولاد و ذوب‌آهن بازی خواهند کرد.

فولاد خوزستان؛ 11 بازی یک پیروزی
دراگان اسکوچیچ که حالا مدتی است به هر تیمی می‌بازد و به نوعی به تیم خودش باخته بهتر از همه می‌داند که بازیکنان سربازش از اوایل فصل گذشته اجازه بازی را پیدا نکردند.
 پس او برای لیگ پانزدهم با علم به همین موضوع مسئولیت فنی فولاد را پذیرفت و نفراتی را به تیمش اضافه کرد. آنها شروع خیلی خوبی نداشتند و در 5 بازی متوالی باختند و همین شکست‌ها شرایط را برای‌شان سخت کرد. شاید بدبین‌ترین هوادار فولاد هم فکرش را نمی‌کرد تیم‌شان چنین وضعیتی را تجربه کند.  تنها پیروزی این تیم مقابل سیاه‌جامگان در هفته دهم بود. اسکوچیچ اگر تا پایان نیم‌فصل، حضورش روی نیمکت فولاد دوام داشته باشد، باید به ترتیب با استقلال تهران، استقلال اهواز، نفت تهران و گسترش فولاد بازی کند. این تیم سه بازی از چهار بازی را در اهواز برگزار خواهد کرد.

استقلال اهواز؛ 8 هفته بدون پیروزی
موضوع لیگ برتری شدن استقلال اهواز همانطور که در بالا به آن اشاره شد در نوع خود بسیار جالب بود. آنها به جای اینکه امسال در رقابت‌های لیگ دو شرکت کنند و در صورت قهرمانی به لیگ یک بیایند و بعد از آن هم برای لیگ برتری شدن در جمع 20 تیم لیگ یکی باشند، به یکباره با خرید امتیاز فولاد نوین لیگ برتری شدند! آنها با اینکه بازیکن باتجربه کم ندارند اما در نتیجه‌گیری بسیار ضعیف بودند. کسب فقط یک پیروزی در 10 بازی و هشت هفته را بدون پیروزی سپری کردن از نتایج این تیم است. تیمی که پس از جدایی سیاوش بختیاری‌زاده (سرمربی‌اش) علی حنطه را به جای او روی نیمکت قرار داده است. آبی‌های شهر اهواز امروز در حالی جایگاه آخر جدول را به خود اختصاص داده‌اند که برای فرار از این موقعیت تا پایان فصل باید با پرسپولیس، فولاد، سایپا و تراکتورسازی روبه‌رو شوند. البته آنها یک بازی معوقه هم با نفت تهران دارند.
برچسب ها: کارنامه ، نگاه ، کلی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار