شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۵:۵۶

فرماندار گتوند بر تکمیل سریع جاده لالی به گتوند تاکید کرد و گفت: این جاده باید سریعا برای استفاده آماده شود.

قدرت‌الله امانی‌پور در بازدید مدیر کل امور عشایر از مناطق عشایری این شهرستان اظهار داشت: جاده لالی به گتوند یکی از راه‌های اصلی برای ایجاد ارتباط عشایر این مناطق با یکدیگر است که باید در اسرع وقت اجرایی شود.

وی افزود: احداث جاده به نوعی زیربنای توسعه در مناطق مختلف شهری و روستایی به شمار می‌آید و جاده گتوند-لالی می‌تواند در آبادانی روستاهای این شهرستان‌‌ها تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کیارس از جمله مناطق با استعداد شهرستان گتوند است که با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد می‌توان برای اشتغالزایی جوانان از این فرصت‌ها استفاده کرد.

رئیس شورای اداری شهرستان گتوند تاکید کرد: شهرستان گتوند استعداد بسیار زیادی در توسعه منابع کشاورزی و دامداری دارد و باید به این بخش توجه بیشتری شود.

وی همچنین ضمن ابراز رضایتمندی از وضعیت پیشرفت جاده ارتباطی گتوند به لالی افزود: با پیگیری‌های انجام شده  خوشبختانه این پروژه پیشرفت قابل ملاحظه‌ای دارد اما  هر چه سریع‌تر باید این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد تا مردم این روستاها از آن استفاده کنند.

امانی‌پور بیان کرد: حل مشکلات عشایر در دستور کار مسئولان است و بازدید‌های انجام شده از پروژه‌های در دست احداث در این شهرستان نشان از این توجه دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار