اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸
مدیرکل امورشهری استانداری:
فرایند برون سپاری پرداخت ها و دریافت های شهرداری به دفاتر پیشخوان دولت محول می شود
مدیرکل امور شهری استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم شناسایی و بهره گیری از فرصت های افزایش ارزش افزوده در اقتصاد شهری، گفت:این فرصت ها در راستای تحقق توسعه پایدار شهری نادیده گرفته شده است.

به گزارش ایرنا پیمان کاظمی نژاد یکشنبه در همایش شهرداران استان خوزستان با تاکید بر رعایت اصول اقتصاد مقاومتی در مدیریت شهری، گفت:شهرداران باید فرصت هایی که سبب افزایش ارزش افزوده در اقتصاد شهر می شود را در نظر بگیرند.

وی ادامه داد:لازم است، در حوزه اقتصاد و حوزه ارتقاء کیفیت خدمات به مردم و افزایش بهره وری، الهام از سیاست های اقتصاد مقاومتی مدنظر باشد و در راستای اصلاح ساختار سازمان اقدام شود.

کاظمی نژاد در ادامه سخنانش با تاکید بر ارائه مطلوب خدمات عمرانی و شهری به شهروندان، گفت:با توجه به پدیده های خاص هواشناسی در کشور و استان، لازم است موراد ایمنی در مدیریت عمران لحاظ شده و رعایت شود تا شهروندان نیز برای گذران زندگی در شهرها با مشکل مواجه نشوند.

مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان همچنین با بیان مشکلات تنفسی به وجود آمده پس از اولین باران پاییزی، اضافه کرد:پس از بررسی به عمل آمده کاشت گیاه کنوکارپوس در فضای سبز، با توجه به همزمانی فصل گرده افشانی این گیاه و بارش های پاییزی، سبب بروز مشکلات تنفسی برای شهروندان شد که با جایگزینی گیاهان بومی این منطقه با این گیاه، هوای پاک و سالم گذشته به محیط زیست بازگردانده می شود.

کاظمی نژاد به شهرداران توصیه کرد تا طرح های شاخص هر شهر را با دقت و حساسیت بیشتری به کارفرمایان بسپارند و گفت:بالابودن کیفیت کار، نه تنها صرفه اقتصادی به همراه دارد بلکه سبب رضایت مردم از شهرداری و دولت می شود.

مدیرکل امور شهری استاندار خوزستان همچنین از حضور مدیران دستگاه های اجرایی در همایش بعدی شهرداران استان خبر داد و گفت:در همایش های بعدی که حدود 45 روز آینده برگزار می شود از مدیران دستگاههای اجرایی برای تعامل و همکاری بیشتر با شهرداری ها دعوت به عمل می آید.

کاظمی نژاد از شهرداران خواست به جمع آوری پسماندها در شهرها به طور مستمر توجه کنند.

مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان در ادامه سخنانش با تاکید بر ثبت اطلاعات و روند رو به رشد فناوری اطلاعات در سیستم های شهری، گفت:از سال 84 تا 92 تنها سه شهر استان به فنآوری اطلاعات در سیستم شهرداری مجهز بود و از سال 93 تاکنون 55 شهر به واحد فنآوری اطلاعات و ارتباطات در سیستم شهرداری ها دسترسی دارد.

کاظمی نژاد همچنین از برون سپاری پرداخت عوارض شهرداری ها در دفاتر پیشخوان دولت طی روزهای آتی خبر داد و گفت:فرایند برون سپاری پرداخت ها و دریافت های شهر داری برای آسان شدن و افزایش سرعت سرویس خدمات به دفاتر پیشخوان دولت محول می شود.

وی همچنین به شهرداران در خصوص استخدام های بدون آزمون هشدار داد و گفت: استخدامی های شهرداری ها، تنها با آزمون صورت می گیرد و افرادی که با واسطه و بی واسطه در شهرداری ها استخدام می شوند پذیرفته نیستند.

به گزارش ایرنا این همایش با حضور 63 شهردار استان خوزستان، معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان، روسای شورای شهر و جمعی از خبرنگاران رسانه ها در هتل کاروانسرای آبادان برگزار شد.

در این همایش در خصوص ماده 101 قانون اصلاحی شهرداری ها و اجرای ماده واحده قانون، امور مالی شهرداری ها، امور اداری و استخدامی شهرداری ها بحث و بررسی شد. 

شهرداران استان خوزستان همچنین، از پروژه های شهری آبادان همچون سالن چند منظوره، پارکینگ طبقاتی خلیج فارس و الماس جنوب، پارک بانوان، بلوار ساحلی و منطقه تانکفارم و پالایشگاه دیدن کردند

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار