شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
طاهری :
من اگر سرباز نبودم و طی این دو سال در تیم غیرنظامی بازی می‌کردم و قرارداد مالی می‌بستم، اصلاً به باشگاه استقلال اهواز اصرار نمی‌کردم که طلبم را بدهند و می‌گفتم هر وقت دارند پول ما را پرداخت کنند، چون تیم شهر خودمان است
 رضا طاهری مهاجم خوزستانی که چند سال سابقه بازی در لیگ برتر و لیگ دسته اول با پیراهن استقلال اهواز را داشته و اکنون دوران خدمت سربازی را در تیم فجرسپاسی شیراز سپری می‌کند، در رابطه با مطالبات معوقه از باشگاه استقلال اهواز با خوزستان اسپورت صحبت کرد.

طاهری گفت: دو سال قبل که آقای شفیع زاده مدیرعامل باشگاه بودند، در لیگ دسته اول 11 گل برای استقلال اهواز زدم. قرار بود پول قراردادم را کامل بدهند و بابت هر گل دو میلیون تومان به من پاداش بدهند ولی در پایان مسابقات اتفاقات دیگری افتاد.

وی ادامه داد: مدیران باشگاه گفتند چون تیم در جدول رتبه خوبی نیاورده، همه بازیکنان 20 درصد از قراردادهایشان جریمه می‌شوند و نه تنها پاداش دو میلیون تومان بابت هر گل را ندادند که من را هم 20 درصد به همراه سایر بازیکنان جریمه کردند و بابت باقی مانده طلبم یک فقره چک بانکی متعلق به مدیر پشتیبانی باشگاه استقلال اهواز را دادند. متأسفانه تمامی چک هایی که به بازیکنان دادند، برگشت خورد و دو سال است که دنبال گرفتن طلبم از استقلال اهواز هستم.

طاهری افزود: چند ماه پس از تاریخ چک بود که شفیع زاده و معاون باشگاه قول دادند بزودی مطالبات ما را پرداخت کنند. من که در مضیقه مالی بودم، با ضمانت قرار دادن سند منزل مسکونی خانواده‌ام که همه دارایی ماست، از بانک وام گرفتم ولی متأسفانه مسئولان استقلال به قول خود عمل نکردند و اکنون بخش حقوقی بانک مربوطه، روی سند منزل مسکونی خانواده‌ام، اقدام کرده است.

مهاجم سابق استقلال اهواز که سابقه کاپیتانی این تیم را هم داشته، اظهار کرد: با توجه به اینکه از سال گذشته دچار مشکل سربازی شدم، طبیعتاً هیچ درآمدی طی این دوسال نداشتم. سال قبل که آقای جهانداری باشگاه را تحویل گرفتند، به من قول دادند که بزودی مطالباتم پرداخت شود ولی هر بار که موعد پرداخت پول می‌رسید، بهانه جدیدی می‌آورد و روز دیگری را برای پرداخت طلبم تعیین می‌کرد. تا همین امروز که با شما صحبت می‌کنم و مالکان باشگاه باز هم تغییر کرده‌اند، نتوانسته ام طلبم که مبلغی حدود 33 میلیون تومان است را دریافت کنم.

رضا طاهری در پاسخ به این سئوال که آیا از طریق محمد ملکی و کارون یعقوبی، مسئولان فعلی باشگاه استقلال اهواز، پیگیر مطالباتش شده یا خیر، توضیح داد: بله با آقایان ملکی و یعقوبی تماس گرفتم. اتفاقاً پاسخگوی تلفن بودند و صحبت هایم را شنیدند. قول هایی هم دادند و امیدوارم که مشکلم برطرف شود. آقای شفیع زاده هم پاسخ تلفنم را می‌دادند و در نهایت به من گفتند چون وضعیت مالکیت باشگاه بصورت کامل مشخص نشده، فعلاً نمی‌تواند پول مرا پرداخت کند. بیشترین گلایه من از آقای جهانداری است که یک سال ما را با وعده و وعید معطل کرد و در نهایت هم به بانک مذکور که سند منزل ما در گرو آنهاست، اعلام کرد که پولم را پرداخت می‌کند تا وام را تسویه و سندم را آزاد کنم اما این کار را انجام نداد.

کاپیتان سابق استقلال اهواز با ابراز ناراحتی از شرایط فعلی گفت: فشار زیادی را تحمل می‌کنم. از یک طرف سرباز هستم و درآمدی ندارم، از طرف دیگر زیر فشار بانک هستم و هر روز امکان دارد که سرپناه خانواده‌ام به مزایده گذاشته شود. آیا این انصاف است که برای یک تیم با تمام وجود بازی کنیم و در نهایت پس از اینکه بخشی از قراردادمان را بدون دلیل کسر کنند، حاضر نباشند مابقی طلب ما را بدهند؟

طاهری افزود: من اگر سرباز نبودم و طی این دو سال در تیم غیرنظامی بازی می‌کردم و قرارداد مالی می‌بستم، اصلاً به باشگاه استقلال اهواز اصرار نمی‌کردم که طلبم را بدهند و می‌گفتم هر وقت دارند پول ما را پرداخت کنند، چون تیم شهر خودمان است. اما واقعاً این روزها تحت فشار زیادی هستم و بدلیل گذراندن دوران سربازی منبع درآمدی ندارم تا بتوانم طلب بانک را پرداخت کنم. تمام امید من به دریافت طلبم از باشگاه استقلال اهواز و پرداخت پول بانک است.

رضا طاهری که سابقه بازی با پیراهن تیم های استقلال اهواز و فولاد خوزستان در لیگ برتر کشور را داشته، در پایان مصاحبه با خوزستان اسپورت گفت: امیدوارم چه مدیران سابق استقلال اهواز و چه مدیران فعلی این باشگاه در رابطه با پرداخت مطالباتم همکاری کنند. به من گفته شده که بدهی های معوقه باشگاه استقلال اهواز باید توسط مدیران جدید باشگاه پرداخت شود. بهرحال از آقایان شفیع زاده، ملکی و یعقوبی می‌خواهم تا شرایط مرا درک کنند و این مشکل را برطرف کنند.

برچسب ها: طاهری ، پول ، استقلال
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار